کد خبر: ۷۴۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۲
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش سوزی در ساختمانی مسکونی در خیابان پاتریس خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.
آتش سوزی در ستارخان/نجات ۶ نفر از ساختمان قدیمی
به گزارش خبرداغ،سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با مهر با اعلام این مطلب گفت: آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ستارخان ساعت ۱۳:۳۵ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: بعد از اعلام این خبر بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه که ساختمانی قدیمی و شش واحدی بود اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان این مطلب که این ساختمان در طبقه همکف دچار حریق شده بود افزود: آتش از اتاق‌خواب ها آغاز شد و از آن جا به دیگر بخش های ساختمان سرایت کرد؛ دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفت و با پیگیری ها مشخص شد چند نفری در ساختمان محبوس شده اند.

وی گفت: در نهایت ۶ نفر از داخل ساختمان با کمک آتش‌نشانان از میان دود و آتش خارج شدند؛ اما دو نفری که داخل واحد هم کف بودند، دچار دودگرفتگی شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی ادامه داد: این عملیات  در نهایت در ساعت ۱۴:۵۰ به پایان رسید و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: