کد خبر: ۷۴۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
یکی از لیدر‌های پرسپولیس روز گذشته با انتشار ویدیویی در فضای مجازی مسئولان باشگاه پرسپولیس را تهدید به افشاگری کرد.
ادعای یک لیدر از مسائل غیراخلاقی یک مدیر پرسپولیسیبه گزارش خبرداغ ، یکی از لیدر‌های پرسپولیس که در گذشته به دلیل درگیری با علی دایی از افراد شناخته شده محسوب می‌شود، روز گذشته با انتشار ویدیویی از اظهاراتش، تهدید کرد که به زودی برخی از اتفاقات پشت پرده باشگاه پرسپولیس را که بیشتر مربوط به مسائل غیر اخلاقیست را منتشر خواهد کرد.

 

او در اظهارات خود گفته است یکی از مدیران پرسپولیس پیام‌های غیر معقول و غیر اخلاقی را به برخی بانوان ارسال می‌کند و اگر لازم باشد تمامی آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد.
این لیدر در ادامه صحبت هایش گفته است لازم باشد به علی پروین زنگ می‌زنم و می‌گویم که این آقایان از نام او هم برای برخی اقداماتشان استفاده می‌کنند و مدیریتی در پرسپولیس ندارند و صدای کاپیتان تیم هم از این موضوع در آمده، تا به حال هم به خاطر رو زدن برخی افراد نخواستم افشاگری کنم.

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: