کد خبر: ۷۴۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۸۶
به علت بارندگی شدید در برخی از نقاط استان بوشهر، نوبت صبح مدارس در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده و احتمال تعطیلی در دیگر نقاط وجود دارد.
بارندگی شدید مدارس کدام شهر را تعطیل کرد؟به گزارش خبرداغ ،مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر  اظهار داشت: نوبت صبح روز چهارشنبه یکم آذر ماه، مدارس شهرستان بوشهر، شهرستان گناوه، شهرستان دیلم و منطقه خارگ تعطیل است.

به گزارش مهر، ناصر کرمی به بارندگی شدید در برخی نقاط استان اشاره کرد و ادامه داد: براساس اعلام ستاد بحران و اداره هواشناسی استان بوشهر، تمامی دوره‌های تحصیلی در صبح روز چهارشنبه یکم آذرماه در مناطق ذکر شده تعطیل است.

وی افزود: اطلاع رسانی در مورد نوبت عصر مدارس متعاقبا اعلام خواهد شد.

ب سامانه بارشی از روز گذشته در سطح استان بوشهر فعال شده است و امروز بسیاری از مناطق استان را تخت تاثیر قرار داد و انتظار می‌رود فردا نیز بارندگی‌ها در سطح استان بوشهر ادامه داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: