کد خبر: ۷۴۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۶۹۴
فال روزانه چهارشنبه 1 آذر 1396
متولد فروردین : وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.

متولد اردیبهشت : شمادر این روزها کمی‌نگران هستید و نگرانی‌هایتان بیش از روزهای قبل می‌باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش‌های زیادی را احساس می‌کنید. قدم‌هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می‌دارید، زیرا احساس می‌کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می‌کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می‌کنید.

متولد خرداد
: اکنون شما باید از انزوا بیرون بیایید، برای اینکه نسبت به همیشه بیشتر می توانید از ابراز وجود کردن قصر در بروید. امکان دارد که شما هنوز هم به خاطر دودلی تان استرس داشته باشید، به خصوص اگر دیگران برای بازبینی واقعیت به شما تکیه کرده اند. ضمناً شما علاقه ندارید که فعالیتهای سنگینی داشته باشید، با وجود اینکه این فعلایتها باعث می شوند که شما به جای اینکه با دلتنگی در مورد گذشته صحبت کنید، خود جوش تر شوید.

متولد تیر : آن کتاب های طالع بینی که می‌گویند شما بلد نیستید چگونه تفریح کنید را بیرون بیندازید. با وجود اینکه شما قادرید که در موقع لزوم شادمانی و تفریح خود را به تعویق بیندازید همچنین می‌دانید که کی باید از زندگی تان لذت ببرید. خوشبختانه امروز یکی از آن روزهایی است که می‌توانید استانداردهای خود را تعیین کرده و ممکن است دیگران دیگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما در این رابطه نگران نباشید؛ اکنون تا می‌توانید آواز بخوانید و برقصید.

متولد مرداد : امروز برایتان آسان نیست که انرژی خود را به حرکت وادارید چرا که اتصال خورشید- نپتون امروز در نشان شما و در ششمین خانه از "کار” شما دیده می‌شود. حتی با وجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می‌شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه‌های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می‌کنید که می‌توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست!!

متولد شهریور : امروز پیروی کردن از پیشنهادات یک نفر دیگر مادامی که شما خود چنین خواسته‌های بزرگی ندارید که به ناامیدی‌هایتان پایان دهد، می‌تواند حرکت واقعاً عاقلانه‌ای باشد. با وجود این واقع‌بینی به شما اجازه می‌دهد وارد ارتباطی بشوید که این رابطه بیشتر بر پایه زمینه‌های مشترک استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما کمک خواهد کرد که ارتباطات بیشتری داشته باشید.

متولد مهر : شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید.

متولد آبان
: شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

متولد آذر :
شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.

متولد دی : بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

متولد بهمن
: امروز برای تان سخت است تاثیری که بر روی اطرافیان تان دارید را ببینید به هر حال بسیار مهم است که قبل از اینکه کاری انجام دهید که بعدا پشیمان شوید به عواقب آن خوب بیندیشید. حتی اگر نیات شما خوب باشد باز هم ممکن است رفتار عجیبی داشته باشید و آنهایی که از شما حمایت می‌کنند را آزار دهید. اما اگر این طور به نظر می‌رسد که شما خودتان را عقب نگاه داشته‌اید احتمالا شخصی به شما مشکوک می‌شود. بهترین راه حل این است که از قدرت خود آگاه باشید و زمانیکه لازم است از این توانایی خود بهترین بهره را ببرید.

متولد اسفند
: شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: