کد خبر: ۷۴۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۰
در نامه‌‌های جداگانه‌؛
رییس‌جمهور در نامه‌‌های جداگانه‌ای به قوه قضائیه و وزارتخانه‌های دادگستری و صنعت،‌ معدن و تجارت، دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نامه‌‌های جداگانه‌ای به قوه قضائیه و وزارتخانه‌های دادگستری و صنعت،‌ معدن و تجارت، ۲ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.

بر این اساس در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه‌های نیس و لوکارنو» جهت اجرا به وزارتخانه‌های دادگستری و صنعت، معدن و تجارت و «قانون تفسیر ماده(۵۰۵) قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب (در امور مدنی)»، جهت اجرا به قوه قضائیه و وزارت دادگستری ابلاغ ‌گردید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: