کد خبر: ۷۴۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۳۳۵
استقلال در ۴ هفته اخیر با هدایت وینفرد شفر در لیگ در جریان بازی نیاخته است.
کپی برداری از پرسپولیس برانکو / مهمترین اتفاق در استقلال شفربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلال در ۴ هفته اخیر با هدایت وینفرد شفر در لیگ در جریان بازی نیاخته است.

 

استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد با نتیجه بدون گل در برابر تیم قعرنشین سیاه جامگان متوقف شد.


استقلال با هدایت شفر چهارمین مسابقه خود را در لیگ انجام داد و دومین تساوی نصیبش شد. آبی پوشان در این ۴ هفته فقط دو گل زده اند که هر دو در یک بازی زده شده است و فقط یک گل خورده اند که آ هم تنها در مسابقه دربی رخ داد که آن هم از روی نقطه پنالتی زده شد.


آبی پوشان که در هفته های ابتدایی در ثبت کلین شیت موفق نبودند حالا در ۴ هفته اخیر سه کلین شیت داشته اند و ۵ هفته قبل مقابل ذوب آهن، آخرین گل در جریان بازی را دریافت کرد.
با این حال استقلال شفر فقط در یک بازی موفق به گلزنی شده و در الباقی دیدارها موفق به گلزنی نشده است.


برانکو هم وقتی توانست به ثبات برسد که ارکان دفاعی تیمش را محکم کرد و اجازه نداد تیمهای حریف روی دروازه اش موقعیت خلق کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: