کد خبر: ۷۴۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۱۴۱۷
بوش با استفاده از Home Connect، به کاربران خود این امکان را می دهد تا لوازم خانگی خود را حتی بیرون از خانه، کنترل کنند .
ویژگی های منحصربفرد و خدماتی که هر فردی باید درباره لوازم خانگی بوش بدانیدنمایندگی تعمیرات بوش _ اگر شما قصد خرید لوازم خانگی را دارید ابتدا باید از مارک های معتبر دنیا مطلع شوید. یکی از این برند ها برند بوش است که در این مقاله با آن و نمایندگی ها و خدمات پس از فروش بوش آشنا خواهیم شد.
درباره بوش:
تاریخچه بوش:
بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. تا سال 1891 تعداد همکارانش در کارگاه وی به 15 نفر رسید اما در همان سال تمام سرمایه بوش به پایان رسید؛ سعی کرد با قرض کردن پول از مادرش، دریافت وام بیشتر از بانک سعی کرد شرکتش را نجات دهد اما تا سال 1892 به مرز ورشکستگی رسید.
در 10 سال ابتدا ایجاد شرکت، رابرت بوش دچار مشکلات متعددی بود. اگر وی از پس این مشکلات در آن زمان بر نمی آمد اکنون شرکت بوش وجود نداشت. در مقابل چنین مشکلات او هیچگاه خود را نباخت، خوشبینی و تشنگی به علم و دانش در نهایت باعث موفقیت وی شد. او خیالپرداز نبود. زمانی که در سال 1900 تصمیم گرفت کارخانه خود را تاسیس کند قصد داشت 200 نفر در کارخانه اش کار کند. در ابتدا کار 30 نفر را به کار گرفت. چنین کاری را بر اساس این باور شروع کرد که میتواند قسمتی از ساختمان جدید را اجاره دهد. به هر حال او به خوبی میدانست که به تنهایی نمیتواند کل 100 نفر ظرفیت کارخانه خود را پر کند.
با آنکه دید خوبی نسبت به آینده داشت و برنامه مناسبی چیده بود اما وی درباره این موضوع کاملاً اشتباه کرده بود. تا پایان سال 1908 میلادی رابرت بوش موفق شد 5 ساختمان به همان اندازه را پر کند و کارکنان شرکتش به هزار نفر رسید.
ویژگی محصولات بوش:
بوش با استفاده از Home Connect، به کاربران خود این امکان را می دهد تا لوازم خانگی خود را حتی بیرون از خانه، کنترل کنند .



ویژگی های منحصربفرد و خدماتی که هر فردی باید درباره لوازم خانگی بوش بدانید
 

ویژگی ماشین لباسشویی بوش:
تکنولوژی ActiveOxygen، نه تنها لباس ها را در دمای پایین به بهترین نحو تمیز می کند بلکه در مصرف انرژی نیز بسیار صرفه جویی می کند. این تکنولوژی بی نظیر، تا 99.99% از باکتری ها و جرم های لباس را از بین برده و عملکرد فوق العاده ای که شما از بوش انتظار دارید را برآورده می سازد.
بوش همواره در حال توسعه محصولات خود می باشد. از هر 10 مورد اندازه گیری مواد شوینده با دست، 9 مورد اشتباه است. ولی ماشین‌ های لباسشویی‌ بوش راهکاری دقیق ارائه می دهند. فناوری جدید i-DOS به طور اتوماتیک و بسته به مقدار و نوع لباس، مایع شوینده را با دقت کامل اضافه می‌ کند. این ویژگی هم برای لباس‌ ها و هم برای محیط زیست بسیار ایده آل است.همه ی این ویژگی ها به شما کمک میکند که کمترین نیاز را به نمایندگی تعمیرات بوش پیدا کنید.
 ویژگی یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش:
 
یخچال فریزرهای بوش قفسه‌ بندی مرتب، کشوهای جادار و تقسیم بندی هوشمندانه فضای داخلی، احاطه کامل به موادغذایی موجود در یخچال را به آسانی میسر می سازند. به علاوه، طبقات و قفسه‌ های مجهز به ریل‌ های تلسکوپی به نرمی به سمت خارج کشیده می شوند که این امر گذاشتن و برداشتن موادغذایی را بی نهایت راحت می کند. به واسطه روشنایی عالی نیز، همیشه دید واضحی از فضای داخل دستگاه خواهید داشت. سیستم هوشمند گردش هوا، رطوبت هوای فریزر را به ظرف تبخیری انتقال می دهد که از تشکیل برفک جلوگیری می‌ کند. بوش با فناوری نوین NoFrost از زحمت شما کاسته و باعث صرفه جویی در زمان می شود.



ویژگی های منحصربفرد و خدماتی که هر فردی باید درباره لوازم خانگی بوش بدانید
 
ویژگی ماشین ظرفشویی بوش:
 
تمام ماشین های ظرفشویی بوش تحت سخت ترین آزمایشات قرار می‌ گیرند؛ تک تک ورقه‌ های فلزی، لولاها و پیچ و مهره‌ های آن تحت آزمایشات فشار، تمیزی، آب گرفتگی و گرما قرار می گیرند. ضمانت مادام العمر در برابر آسیب های ناشی از آب از سوی نمایندگی رسمی بوش از ویژگی های ماشین های ظرفشویی بوشاست.فناوري محافظت از شیشه در ظرفشویی بوش سبب ظرافت در جابه جایی و شستشوی ظروف شیشه ای میشود.
ویژگی اجاق گاز صفحه ای بوش:
 
یک اجاق صفحه ای توکار معمولا بالای کابینت نصب شده و از همین طریق نیز کنترل می شود. هر صفحه توکار به طور جداگانه المنت‌ های مخصوص خود را دارد، بنابراین می‌ توانید آن را به طور مستقل از فر نصب کنید. فر را نیز می‌ توانید در کابینت‌ جزیره‌ ای یا دیوار نصب کنید. همچنین می‌ توانید از اجاق‌ های صفحه ایی دومینو 40-30 سانتی‌ متری مانند مدل Teppan Yak برای غذاهای ژاپنی یا Work Burner برای طبخ غذاهای آسیایی استفاده کنید.
 
روش های تمیز کردن محصولات بوش:
 
تمیزکردن یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش:
با وجود کثیف بودن ظرف‌های داخل یخچال و میوه‌ها و سبزیجاتی که در حال خراب شدن هستند، شروع به پر کردن مجدد یخچال نکنید. چیزهای مشکوک را دور بریزید.
قطره‌ها و ذرات چسبیده روی شیشه‌ها، قوطی‌ها و درها را با آب و جوش‌شیرین تمیز کنید.
حتما از دستمال تمیز استفاده کنید و هر چیز را قبل از قرار دادن سر جای خود کاملا خشک کنید.
داخل یخچال بوش را با 1 پیمانه جوش‌شیرین و 7 پیمانه آب تمیز کنید. ( در مورد مواد شیمیایی دقت کنید بوی آن‌ها به غذا منتقل خواهد شد.)
از بالا به پایین تمیز کنید تا سطوحی که تمیز کرده‌اید، مجددا کثیف نشوند.
از یک مسواک کهنه یا خلال دندان برای تمیز کردن درزها و قسمت‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است (مانند لولاها) استفاده کنید. تمام قسمت‌ها را بعد از تمیز کردن با حوله تمیز خشک کنید.
 
تمیزکردن ماشین ظرفشویی بوش:
 
1- قبل از تمیز کردن ماشین ظرفشویی بوش ، درجه حرارت آب را چک کنید. بعضی ماشین‌ها به آب 120 درجه و بعضی به 140 درجه سانتی‌گراد و حتی بالاتر نیاز دارند.با استفاده از دماسنج قبل از دور، درجه حرارت آب را چک کنید.

2- نوع جرم را تشخیص دهید. این که تمیز کردن باید بر اساس پوسته شدن، زنگ و کپک باشد یا تغییر رنگ و لکه غذا چرا که هر کدام روش خاصی برای تمیز کردن دارند.

3- بعد از خالی کردن محتویات داخل ماشین بوش ، یک قاشق غذاخوری مایع سفیدکننده به آن اضافه کنید و آن را روی دور کامل شستشو قرار دهید تا هر گونه کپک برطرف و داخل ماشین براق ‌شود. 

4- پوسته‌ها و تغییر رنگ را با اضافه کردن نیمی از آب پرتقال آماده پاکتی و زدن دور معمولی ماشین برطرف کنید. اسید سیتریک موجود در آب پرتقال، رسوبات آب سخت را کنده و ماشین‌ظرفشویی شما را تمیز می‌کند. 

5- با گذاشتن یک فنجان سرکه روی سبد ماشین، دور کامل آن را بزنید. با این کار کل ماشین تمیز خواهد شد. این روش یکی از آسان‌ترین و مطمئن‌ترین تکنیک‌های شستشو است. در صورت نبود سرکه از جوش‌شیرین استفاده کنید.
 
تمیزکردن اجاق گاز بوش:
قبل از سخت شدن چربی ها، آن ها را از روی اجاق گاز بوش و توری پاک کنید.
جوش شیرین و آب به نرم کردن مواد سر رفته‌ی سوخته کمک می‌کند. اجازه دهید این ترکیب برای پنج دقیقه روی لکه‌ها باقی بماند، بعد آن را تمیز کنید.
از اسکاچ‌های بدون مواد ساینده برای تمیز کردن نواحی اطراف شعله‌های گاز بوش استفاده کنید تا سطح گاز را خط نیندازید
نمک چیزی است که همه در کابینت دارند و می تواند برای تمیز کردن آلودگی اجاق بوش مورد استفاده قرار بگیرد. وقتی که اجاقتان هنوز گرم است، لایه ای نمک روی سطح آن بپاشید. برای مدتی صبر کنید و سپس در حالی که دستکش به دست کرده اید، با پارچه یا دستمالی کهنه روغن آلودگی ها را پاک کنید. وقتی اجاقتان کاملا سرد شد، می توانید نمک بیشتری اضافه کنید و باقی مانده آلودگی ها را پاک کنید. استفاده از نمک راه خوبی برای تمیز کردن اجاق است، به علاوه زمان بعدی که اجاق را روشن می کنید در آشپزخانه تان بوی سوخت حس نمی کنید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهروز کفاش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
0
مطلب خوب و کاملی بود ممنونم ازتون. من هم علاقه زیادی به برند بوش دارم و واقعا لوازم خانگی بزرگی که تولید میکنه حرف نداره و از لحاظ کیفیت واقعا عالی هستند. اما چرا میگم لوازم خانگی بزگ؟ چون لوازم خانگی کوچک مثل مخلوط کن که توسط بوش تولید میشه خیلی مثل یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی جوندار و قدرتمندن نیست و من متوجه شدم برای خرید این دسته لوازم خانگی اگر از برندهای دیگه انتخاب کنم بهتره.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: