کد خبر: ۷۴۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
بازیکنان پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده در ورزشگاه خیریه عمل ریکاوری کردند.
بی‌محلی هواداران به بیرانوند و ریکاوری ۷۰ دقیقه‌ای بازیکنان پرسپولیس به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،نخستین تمرین تیم پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده از ساعت 11 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد.

 

* حدود 50 نفر از هواداران جلوی درهای ورزشگاه بودند، اما به‌دلیل نبود سکو اجازه ورود به تمرین را پیدا نکردند. برخی از آنها به پشت فنس‌ها رفته و برخی دیگر نیز از روی پل عابر پیاده تمرین را تماشا می‌کنند. خبرنگاران اما با رایزنی‌های انجام شده خودشان را به کنار زمین رساندند و تمرین پرسپولیس را پوشش دادند.


* بشار رسن قبل از آمدن به تمرین با مراجعه به یکی از بیمارستان‌های تهران از زانوی خود MRI گرفته و جواب آن را هم با خود آورد تا وضعیتش مشخص شود. او امروز به‌صورت اختصاصی با پزشک تیم کار کرد.


* هوادارانی که مقابل ورزشگاه خیریه عمل حاضر شده بودند، از بازیکنان این تیم امضا و عکس یادگاری می‌گرفتند، اما در مواجه شدن با بیرانوند به او بی‌محلی کردند.


* شایان مصلح با دست بانداژ شده و بدون مشکل با سایر بازیکنان تمرین کرد. حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده هم که در روزهای گذشته به‌صورت اختصاصی تمرین می‌کردند، امروز در تمرین گروهی حاضر شدند.


* برانکو 10 دقیقه‌ای در داخل زمین با بازیکنان صحبت کرد.


* بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل پدیده به میدان رفته بودند، ریکاوری کردند. بازیکنان ذخیره نیز تمرینات تاکتیکی انجام دادند. کریم باقری نیز پا به‌پای آنها تمرین کرد.


* رادشوویچ پس از تمرین به محل باشگاه پرسپولیس می‌رود تا مطالبات خود را از این باشگاه بگیرد.


* حضور نزدیکان منشا در محل تمرین پرسپولیس جلب توجه می‌کرد. برادر همسر مهاجم پرسپولیس که از ایتالیا آمده، تمرین امروز این تیم را از نزدیک تماشا کرد.


* ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس دستکش خود را به یکی از هواداران این تیم هدیه داد.


* بازیکنان اصلی بعد از 70 دقیقه ریکاوری، از زمین بیرون آمدند و نظاره‌گر تمرین بازیکنان ذخیره شدند.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: