کد خبر: ۷۴۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۶
سرتن چوک در رابطه با تساوی پرسپولیس برابر پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما در اکثر زمان بازی با پدیده توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فقط نتیجه مد نظرمان را نگرفتیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سرتن چوک در رابطه با تساوی پرسپولیس برابر پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما در اکثر زمان بازی با پدیده توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فقط نتیجه مد نظرمان را نگرفتیم.

 

وی افزود: پدیده امسال واقعا نشان داده که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. این تیم موفق شده بود استقلال را در همین ورزشگاه آزادی با دو گل شکست دهد. امروز آنها مقابل ما برای برد قرار گرفته بودند و ما هم می‌خواستیم بازی را ببریم اما به هدفمان نرسیدیم.

 


مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آنها سپاهان را با نتیجه چهار بر یک شکست داده بودند و استقلال را دو بر صفر برده بودند پس تساوی برابر این تیم قوی نمی‌تواند نتایج بدی باشد البته ما همیشه دنبال پیروزی هستیم و در این بازی به هدفمان نرسیدیم.


وی در مورد حرکت بیرانوند مقابل هواداران پرسپولیس هم تصریح کرد: من ندیدم که او چه کاری انجام داد و نمی‌توانم در مورد این مسئله صحبت کنم.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: