کد خبر: ۷۴۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۰
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از تعیین مهلت ۲ ماهه به منظور رفع نواقص و راه اندازی کامل کشتارگاه صنعتی طیور در این شهر خبر داد و گفت:پس از مهلت تعیین شده از عرضه و فروش هرگونه مرغ زنده در سطح استان جلوگیری خواهد شد.
تعیین مهلت ۲ ماهه رفع نواقص کشتارگاه طیور از سوی دادستانی زاهدان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،حجت الاسلام موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت:با توجه به مخاطرات بیماری های مشترک میان انسان و پرندگان به ویژه آنفولانزای حاد پرندگان عرضه و فروش مرغ زنده در کشور ممنوع است اما این ممنوعیت در استان سیستان و بلوچستان اجرایی نشده است که از جمله دلایل آن سهل انگاری دستگاه های متولی و بی توجهی به فعالیت کشتارگاه مرغ احداث شده در زاهدان است.

وی افزود: متاسفانه روزانه ده ها تن مرغ زنده در سطح استان عرضه می شود که در بسیاری موارد به صورت غیر بهداشتی ذبح می‌شود و در میان آن نوعا مرغ های مادری که قابلیت مصرف خانگی ندارند هم با عنوان و قیمت مرغ گوشتی عرضه می شود که غیر قانونی است.

دادستان زاهدان تاکید کرد:به منظور صیانت از حقوق عامه از تاریخ هشتم آبان از ورود هرگونه مرغ زنده به استان جز به مقصد کشتارگاه ممانعت و نسبت به کنترل و نظارت بر قیمت ها نیز اقدام شده است.

به گفته دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان پس از پایان مهلت ۲ ماهه نسبت به رفع نواقص کشتارگاه نسیم طیور ۲ و راه اندازی آن از عرضه هرگونه مرغ زنده حتی تولیدات داخل استان ممانعت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: