کد خبر: ۷۴۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۰۷۰
شما برای خرید لوازم خانگی اولین چیزی که باید بدانید ویژگی برند های معتبر لوازم خانگی در دنیاست و بعد از آن در مورد خدمات پس از فروش و تعمیرات آن نیاز به آگاهی دارید.در این مقاله شما را با یکی از برندهای لوازم خانگی یعنی دوو همچنین خدمات پس از فروش دوو و تعمیرات دوو آشنا خواهیم کرد.
هر آنچه که باید در رابطه با لوازم خانگی دوو بدانیدنمايندگى تعميرات دوو _ همه ی ما قبل از خرید وسیله مورد نیاز خود نیاز به آگاهی در مورد آن محصول داریم به خصوص اگر این محصولات مهم باشند از قبیل لوازم خانگی.شما برای خرید لوازم خانگی اولین چیزی که باید بدانید ویژگی برند های معتبر لوازم خانگی در دنیاست و بعد از آن در مورد خدمات پس از فروش و تعمیرات آن نیاز به آگاهی دارید. در این مقاله شما را با یکی از برندهای لوازم خانگی یعنی دوو همچنین خدمات پس از فروش دوو و تعمیرات دوو آشنا خواهیم کرد.
اینجا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو میباشد ، جایی که شما با اطمینان کافی و اعتماد میتوانید به تعمیرات لوازم خانگی دوو خود بپردازید .
تاریخچه شرکت دوو:
دوو شرکت لوازم خانگی که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تاسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده است.
تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌هایسامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که بعضی از آنها امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند.
شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید. دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.
دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.
در جمهوری اسلامی ایران نیز، گروه صنعتی انتخاب با سابقه چندین ساله به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی ، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار کرده که یکی از بارزترین این ارتباطات، تعامل مجموعه گروه صنعتی انتخاب و شرکت دونگبو کره جنوبی به عنوان مالک شرکت دوو الکترونیک است که این ارتباط نه به صورت واردات صرف از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.
نکاتی که باید از محصولات دوو بدانید:
 
 
هر آنچه که باید در رابطه با لوازم خانگی دوو بدانید
 
 
ویژگی یخچال و ساید بای ساید دوو:
یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو کمترین میزان صدا را دارند.این یخچال ها دارای کشوی مخصوص میوه و سبزیجات هستند به علاوه یک محفظه ی سردخانه مجزا با درب شفاف را دارا هستند.ظبقات شیشه ی ای یخچال های دوو بسیار مقاوم با قابلیت جا به جایی در کابین ها میباشند.به علاوه این محصولات مجهز به کنترل مکانیک دما هستند.
آموزش مراقبت از یخچال و ساید بای ساید دوو:
برای اینکه کمتر به نمایندگی تعمیرات دوو برای یخچال خود احتیاج پیدا کنید رعایت نکات زیر الزامی است:
1.برای این که هوا گردش کند از کنار هم چیدن و چسباندن ظروف داخل یخچال و فریزر بپرهیزید.
2.اگر فریزر و یا یخچال دومی دارید که از آن کمتر استفاده می کنید، آن را خاموش نمایید.
3.لوله های پشت یخچال و فریزر دوو را دست کم سالی دوبار گردگیری نمایید.
4.داخل یخچال دوو را هر چند وقت یکبار با محلول جوش شیرین و آب پاک کنید.
5.مواد غذایی گرم را قبل از سردشدن کامل، در یخچال و فریزر دوو قرار ندهید و از گذاشتن همزمان مقدار زیادی مواد غذایی در یخچال و فریزر خودداری نمایید.
ویژگی ماشین لباسشویی دوو:
 
هر آنچه که باید در رابطه با لوازم خانگی دوو بدانید
 
 
در طراحی نوین بدنه (اکوبادی)لباسشویی های دوو دارای صفحه نمایش بزرگ لمسی میباشند.از مهم ترین ویژگی های لباسشویی های دوو موتور دایرکت درایو هوشمند است.از جمله برنامه های لباسشویی دوو که هنگام نصب ازسوی تکنسین اعزامی خدمات پس از فروش دوو به شما آموزش داده میشود شستو شوی سریع در 19 دقیقه است که هم در زمان و همدر انرژی صرفه جویی میشود.
آموزش مراقبت از ماشین لباسشویی دوو:
1.ماشین لباسشویی دوو  را در جایی قرار دهید که به شیر آب، پریز برق و خروجی فاضلاب نزدیک باشد.
2. نباید هرگز لباسشویی دوو  را بیش از حد ظرفیت آن پر کنید.
3.هر برنامه لباسشویی دوو برای شستن گروهی خاصی از لباس‌ هاست.در اسفاده از این برنامه ها دقت فرمایید.
4.پس از شستن مواد پرز دار از قبیل عروسک، پتو و مانند آنها، فیلتر ماشین را به خوبی پاک کنید. 
5.گاهی البسه داخل محفظه به یکدیگر پیچیده و یک شکل توپی تشکیل داده، تعادل ماشین را بر هم میزنند، و اگر ماشین طراز قرار نگرفته باشد، این اتفاق موجب تکانهای شدید دستگاه میشود که با یک بار خالی و پر کردن، مشکل رفع خواهد شد. 
نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو
ویژگی ماشین ظرفشویی دوو:
ماشین های ظرفشویی دوو دارای 8 برنامه شستوشو ی متفاوت اند.2 طبقه مجزا همراه با ارتفاع قابل تنظیم سبد بالا به صورت اهرمی از دیگر ویژگی های این محصولات است.از قابلیت های ظرفشویی دوو قابلیت شستشو با نصف ظرفیت است.این محصول کمتریم میزان صدا را هنگام عملکرد دارد.
آموزش مراقبت از ماشین ظرفشویی دوو:
1.ماشین ظرفشویی دوو را بیش از حد پر نکنید.
2.داخل سینک ظرف شویی، آب گرم را باز کنید تا هر چه سریعتر آب گرم به داخل ماشین ظرفشویی دوو برسد . زیرا فشار آب داخل ماشین خیلی کم بوده و زمان گرم شدن آب به طول می انجامد. این کار در فصل سرما برای ظروف چرب توصیه میشود.
3.بعد از هر 60 بار استفاده از ماشین ظرفشویی بایستی یک جرم گیر مایع را به صورت واژگون داخل ماشین ظرف شویی قرار داده و خالی از ظرف با برنامه ای با دمای بالای 60 درجه روشن کنید.
4.گاهی واشر دور درب و قسمت لولا را نیز تمیز کنید یک دستمال لطیف برای اینکار نیاز است تا به راحتی بین درب و لولا بچرخد.
5. نمک ارجینال و اصلی تهیه کنید زیرا سختی آب دشمن سرسخت ظروف و ماشین ظرفشویی است.
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
1
5
ببخشیدمیشه لطفا بگید چگونه ظرفشویی دوو اصل کره با متفرقه را میشه شناخت ممنونم
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
1
4
ببخشیدمیشه لطفا بگید چگونه ظرفشویی دوو اصل کره با متفرقه را میشه شناخت ممنونم
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
3
ببخشیدمیشه لطفا بگید چگونه ظرفشویی دوو اصل کره با متفرقه را میشه شناخت ممنونم
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
4
ببخشیدمیشه لطفا بگید چگونه ظرفشویی دوو اصل کره با متفرقه را میشه شناخت ممنونم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
4
4
همین امروز خریدم امیدوارم خوب باشه ظرفشوی ولباسشوی خریداری کردم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
4
3
همین امروز خریدم امیدوارم خوب باشه ظرفشوی ولباسشوی خریداری کردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
سلام لباسشویی عالیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
1
میخوام ماشین ظرف شویی بخرم نمیدونم دوو بهتره یا زیرووات که زیر نظر شرکت پاکشوماست.لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: