کد خبر: ۷۴۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
مهدی جعفرپور بالاخره تهدید خود را عملی کرد و پرونده شکایتش از باشگاه پرسپولیس را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد.
جدیدترین پرونده شکایت پرسپولیس به AFC رسید به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهدی جعفرپور بالاخره تهدید خود را عملی کرد و پرونده شکایتش از باشگاه پرسپولیس را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد.


این بازیکن که با نظر حمید درخشان جذب پرسپولیس شده بود و حتی همین مربی هم بازی‌اش نمی‌داد، قراردادی یکساله به مبلغ 200 میلیون تومان با باشگاه امضا کرده بود و حالا 120 میلیون تومان آن را طلبکار است.

 

جعفرپور گفته بود که 40 میلیون تومان از طلبش را بخشیده اما برای دریافت مابقی آن حتی از کمیته انضباطی فدراسیون هم علیه باشگاه پرسپولیس حکم گرفته بود. این بازیکن ادعا کرده بود که مدیران پرسپولیس حاضر به پرداخت مطالباتش نشده‌اند و به همین دلیل تهدید کرد که به ای ‌اف ‌سی شکایت می‌کند.

 

تهدیدی که حالا وکیل جعفرپور از عملی شدن آن خبر می‌دهد: «علیرغم مراجعات مکرر، باشگاه پرسپولیس از پرداخت بدهی‌اش خودداری کرده و حتی به موکل من گفتند اگر پولت را می‌خواهی، می‌توانی نصفش را بگیری، من هم حکم کمیته انضباطی و حتی گزارش کامل و جامعی مبنی بر عدم پرداخت بدهی سایر بازیکنان که موکلین من هستند و نحوه دادن اسناد پروانه حرفه‌ای را به ای‌اف‌سی ارائه دادم تا خودشان تصمیم بگیرند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: