کد خبر: ۷۴۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۵
کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری درجلسه شورای مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی توانسته است با پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی، آبزیان و شیلات نقش مؤثری در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زائی مناطق روستایی وکم برخوردار ایفا نماید.
فرماندار شهرستان بن: پست‌بانک‌ایران نقش مهمی در اشتغال‌زائی مناطق روستائی و کم‌برخوردار داردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: وی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی را عاملی برای مهاجرت‌زدائی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تبعات آن دانست و ابراز امیدواری کرد: پرداخت تسهیلات و خدمات‌رسانی پست بانک در سطح روستاها و مناطق محروم کمک خوبی است تا شاهد مهاجرت معکوس و افزایش تولید در این مناطق باشیم.
همچنین بهنام یزدانی مدیرشعب پست‌بانک استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد شعب و باجه‌های خدمات بانکی شهری و روستائی اظهارداشت: این بانک در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با صندوق توسعه ملی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آماده ارائه تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی، فعالان حوزه‌های ICT و IT، شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های کشاورزی، دامداری و منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و سایر بخش‌های مرتبط است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیائی و گردشگری این شهرستان افزود: پست‌بانک‌ایران از طریق 8 باجه‌خدمات بانکی و تعداد 67 دستگاه خودپرداز(ATM) و پایانه فروش(POS) درحال خدمات‌رسانی به اهالی روستاها و گردشگران منطقه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: