کد خبر: ۷۴۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
احتمالا امروز طلبکارانی که علیه باشگاه پرسپولیس حکم گرفته‌اند، به دفتر این باشگاه و فدراسیون فوتبال مراجعه خواهند کرد تا تکلیف خود را بدانند.
پرسپولیس فقط امروز فرصت داردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیس فقط امروز فرصت دارد که با پرداخت طلب آنها و جلب رضایت‌شان جلوی اجرایی شدن سفته‌هایشان را بگیرد وگرنه معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد. بدتر اینکه اگر پرسپولیس امروز نتواند رضایت شاکیانش را جلب کند، آنها می‌توانند با اطلاع دادن به ای‌ اف ‌سی کاری کنند که فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس محروم شوند.

 

 

در واقع صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس آن هم بدون تسویه حساب با شاکیان کاری غیرقانونی بوده که فدراسیون به واسطه سفته‌های باشگاه پرسپولیس انجام داده اما با توجه به تعدد شاکیان طلبکار و مبلغ بالای طلب آنها بعید است که در پایان امروز گرشاسبی و مدیران باشگاه بتوانند از پس این ماموریت مهم بربیایند و اگر این اتفاق بیفتد پرسپولیس و فدراسیون در شرایط وخیمی قرار خواهند گرفت.

 

 

دیروز مهدی جعفرپور و وکیلش تهدید به شکایت به ای ‌اف‌ سی کردند.

 

قبل از آنها جلال اکبری شکایت کرده بود و نفرات دیگر هم از این مساله مطلعند که با در جریان گذاشتن ای ‌اف‌ سی فشار را روی پرسپولیس بیشتر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: