کد خبر: ۷۴۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۳
استقلال می توانست در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسد و تا حدود زیادی شرایط خود را در جدول بهتر کند.
بزرگترین معضل استقلال از ابتدای فصل تا کنون به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلال می توانست در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسد و تا حدود زیادی شرایط خود را در جدول بهتر کند.

 

محرومیت بی دلیل بازیکنان استقلال شاید یکی از دلایلی بود که شفر مجبور شد ترکیب ایده آل خود را تغییر دهد. اما یکی از ضعفهای عمده استقلال که از ابتدای فصل نیز کاملا مشهود است نبود بازیکنی است که بتواند در شرایطی که تیم به بن بست می رسد با خلاقیتهای فردی خود جریان بازی راتغییر دهد.

 

به این بازیکنان دردنیای فوتبال MATCH WINNER (مچ وینر) گفته می شود.تمامی تیمهای بزرگی که مدعی قهرمانی محسوب می شوند وجود و جذب چنین بازیکنی ضروری و لازم است اما یارگیری نه چندان هوشمندانه استقلال در جذب چنین بازیکنی در ابتدای فصل گریبان این تیم را گرفته است.

 

مربیان با درنظر گرفتن تمامی شرایط و انتخاب تاکتیک و استراتژی مناسب تمامی تلاش خود را می کنند تا تیم را به پیروزی برسانند و شفر نیز تمامی تلاش خود را می کند اما در زمانهایی این بازیکنان هستند که نتیجه بازی را تغییر می دهند و در حال حاضر کمبود چنین بازیکنی درترکیب استقلال کاملا مشهود است.

 

اگر استقلال و کادر فنی این تیم بیشتر به حسن بیت سعید اعتماد کنند شاید این بازیکن بتواند تا حدودی مشکل استقلال را در کوتاه مدت برطرف کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: