کد خبر: ۷۴۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۶۴
پیشکسوت پرسپولیس گفت: مساوی مقابل پدیده چیزی از ارزش پرسپولیس کم نمی‌کند و برانکو حریف بعدی‌اش را که پارس جنوبی است به خوبی آنالیز کرده است.
بروز چنین حوادثی در پرسپولیس خوب نیست من کاری با بیرانوند ندارم! + عکس به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رضا شاهرودی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: پدیده برای گرفتن حداقل امتیاز به مصاف پرسپولیس آمده بود به همین دلیل پرسینگ را در دستور کارش قرار داد و چشم به ضد حملات دوخته بود.

 

این مساوی چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند فراموش نکنیم پدیده یکی از تیم‌های جوان و خوب لیگ است.

 


وی افزود:‌ البته اگر پرسپولیس در این بازی پیروز می‌شد شرایط بهتری پیدا می‌کرد و می‌توانست با یک بازی کمتر به صدر جدول هم برسد.

 

به هر حال هفته آینده پرسپولیس بازی سختی با پارس جنوبی دارد. قطعاً برانکو این حریف را به خوبی آنالیز کرده و راههای پیروزی مقابل پارس جنوبی را می‌داند.

 


شاهرودی در مورد حرکت بیرانوند که به هواداران پرسپولیس علامت سکوت نشان داده بود، گفت:‌ بروز چنین حوادثی خوب نیست من کاری با بیرانوند ندارم می‌گویم بازیکنان باید به هواداران احترام بگذارند و هواداران هم باید احترام بازیکنان را حفظ کنند.

 

هواداران پرسپولیس از صحبت های بیرانوند در مورد جدایی ناراحت شده بودند هر بازیکنی می‌تواند تیمش را انتخاب کند و به تیم دیگری برود اما اگر بازیکنی می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود بهتر است که با شرایط خوب این کار را بکند.

 

 


پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من بیرانوند باید از هواداران پرسپولیس به سبک خودش عذرخواهی کند.

 

هواداران هم نباید فراموش کنند که او برای تیم ملی و پرسپولیس زحمت کشیده است و بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داده شاید برگزاری یک جلسه مشترک با لیدرها و هواداران وضعیت بیرانوند را بهبود ببخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: