کد خبر: ۷۴۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۴
کاپیتان پرسپولیس گفت: وقتی در باشگاه کسی را نداریم و مدیرعامل وجود ندارد مشکلات را به چه کسی باید بگوییم و با چه کسی صحبت کنیم.
واکنش سید جلال به وضعیت طاهری و اقدام زشت بیرانوند به گزارش خبرداغ ، سیدجلال حسینی درخصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: بازی سختی بود و ما می‌دانستیم پدیده تیم سخت‌کوشی است. ما هم بازی خوبی انجام دادیم اما 3-2 امتیازی که احتیاج داشتیم نرسیدیم. بچه‌های ما خیلی تلاش کردند اما تیم حریف کاملا در دفاع جمع بازی می‌کردند و همین کار ما را خیلی سخت کرده بود.

 

وی درمورد اینکه شما و سایر بازیکنان از بیرانوند حمایت کردید اما امروز او به هواداران علامت هیس را نشان داد گفت: نمی‌دانم چه بگویم، وقتی باشگاه مدیرعامل ندارد این اتفاقات هم می‌افتد. ما اصلا در باشگاه‌مان کسی نیست، بیرانوند کارش کاملا اشتباه بوده اما واقعا تحت فشار هستیم. باید مدیرعامل باشد و مشکلات را به او بگوییم. هیات مدیره هم دور هم می‌نشینند و کاری نمی‌کنند.

 

کاپیتان پرسپولیس درمورد اینکه مشکلات شما مربوط به قراردادها می‌شود، گفت: پرداختی‌ها هم جزیی از همین مشکلات است. به هر حال مشکلات را باید باشگاه و مدیرعامل حل کند.

 

وی در پایان درمورد اعتراض به زرگر گفت: بازیکن حریف در یک صحنه 15 ثانیه وقت تلف کرد و ما به این موضوع اعتراض داشتیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: