کد خبر: ۷۴۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۰
سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه داور دیدار با پرسپولیس از دقیقه ۷۰ به سود تیم مقابل سوت زد، گفت: نیاز بود که در این مسابقه تدافعی بازی کنیم.
نیازی نبود امروز دفاعی بازی کنیم/ داور به سود پرسپولیس سوت زدبه گزارش خبرداغ ،رضا مهاجری بعد از تساوی تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس تلاش کرد این بازی را کنترل کند. من خودم این سبک فوتبال را دوست ندارم ولی چهار بازیکن اصلی خود را برای این مسابقه در اختیار نداشتیم و نیاز بود که تدافعی تر بازی کنیم.

 

مهاجری که به خاطر محرومیت از روی سکوها بازی را تماشا کرده بود، در پاسخ به این سوال که آیا اگر در کنار زمین حضور داشتید نتیجه جور دیگری رقم می خورد؟ تأکید کرد: فرقی نمی کند. بازیکنانم در این مسابقه زحمت کشیده اند و مزد زحمت خود را گرفته اند.

 

سرمربی پدیده درباره اتلاف وقت بازیکنان تیمش در دقایقی از مسابقه یادآور شد: به این موضوع اعتقاد ندارم. شما دیدید داور به جای سه دقیقه، ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت. این طور ما باید بیشتر حرص بخوریم.

 

وی درباره برنامه اش برای نیم فصل و جذب بازیکنان جدید افزود: فعلا بگذارید از فشار این بازی رها شوم. به هر حال تیم ما باید تقویت شود و باید سه بازیکن جدید بگیریم.

 

سرمربی پدیده در پایان در خصوص داوری بازی پرسپولیس گفت: برای آقای زرگر احترام قائلم ولی شما هم دیدید که از دقیقه ۷۰ به بعد سوت داور به نفع تیم حریف بود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: