کد خبر: ۷۴۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۷
جالب است بدانید که برای تغییر نام یک باشگاه لیگ برتری، از روش‌های عجیب و غریب مانند «پلمپ» استفاده می‌شود!
دلیل پلمپ باشگاه سیاه‌جامگان مشخص شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،باشگاه سیاه جامگان تنها ساعاتی مانده به شروع دیدار حساس امروز این تیم برابر استقلال تهران، با پلمپ باشگاه خود مواجه شد.

 

عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان در واکنش به این اتفاق گفت: این موضوع به‌خاطر ایرادی است که کمیسیون ماده پنج به نام «سیاه‌جامگان» گرفته است، آنها به‌خاطر اسم سیاه‌جامگان به ما مجوز نمی‌دهند و می‌گویند که نام تیم باید تغییر کند. جالب این است که در همین شهر (مشهد) دو تیم دیگر هم هست که به این اسم بازی می‌کنند، ولی برای آنها ایراد نیست. حتماً ابومسلمِ آنها آدم خیلی خوبی بود، اما ابومسلمِ ما بد. مگر می‌شود؟! این کار، سیاست یک بام و دو هوای آقایان است.

 

حالا باید از آقای عباسی پرسید با توجه به شرایط ویژه در مشهد و نگرانی دوستان برای نام‌ها، اسم باشگاه را تغییر می‌دهی یا از روش‌های دیگری برای آن استفاده شود؟!

 

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: