کد خبر: ۷۴۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۴۰۱
نیکی کریمی برای بازی در فیلم «آذر» به کارگردانی محمد حمزه ای، جایزه بهترین بازیگر زن یک جشنواره کانادایی را به خود اختصاص داد.
نیکی کریمی برنده جایزه جشنواره سینه ایران در کانادا شدبه گزارش خبرداغ ، نیکی کریمی برای بازی در فیلم «آذر» به کارگردانی محمد حمزه ای، جایزه بهترین بازیگر زن یک جشنواره کانادایی را به خود اختصاص داد.

جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره سینه ایران به نیکی کریمی برای فیلم اذر برای اعتماد به نفس و قاطعیت در پردازش نقشی سخت و به تصویر کشیدن شخصیت زنی که در جامعه با موانع زیادی رو به رو می شود تعلق گرفت. فیلم سینمایی آذر به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه ای جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره ای در تورنتوی کانادا دریافت کرد. این جشنواره فیلم کانادایی از هفدهم تا نوزدهم نوامبر در شهر تورنتو برگزار شد و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت. این رویداد سینمایی با هدف معرفی آثار سینمای ایران به مخاطبان ایرانی و غیرایرانی برپا شده است.
منبع:ion.ir
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: