کد خبر: ۷۴۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری یادآور شد: اینکه ما شاهد پاک شدن آخرین لکه‌های داعش در سوریه و عراق هستیم نشان‌دهنده قوت و عزت نظام و رهبری ماست.
تلاش می‌کنیم رضایت زلزله‌زدگان و رهبری را فراهم کنیم/ شاهد پاک شدن آخرین لکه‌های داعش در سوریه و عراق هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود واعظی در حاشیه مراسم ترحیم پدر بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه مذاکرات سوچی را بسیار مهم و مقدمه گام‌های موثر در حل بحران سوریه خواند.

واعظی گفت:  سفر سوچی، بسیار مهم و نتیجه ۱۱ ماه مذاکرات نمایندگان سه کشور است که بسیار موفق بود و توانست آرامش را در سوریه به وجود آورد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری یادآور شد: مذاکرات آستانه به اجماع این عملیات میدانی ختم شد که سوریه  سامان یابد و مذاکرات سوچی بسیار با اهمیت بوده و مقدمه‌ای برای گام‌های موثر آینده است.

واعظی در پاسخ به سوالی در خصوص انتظارات رهبر انقلاب اسلامی در کمک به زلزله‌‌زدگان گفت: از همان زمانی که این اتفاق افتاد شخص رئیس‌جمهور و دولت همه توان خود را در امدادرسانی به زلزله‌زدگان و خانواده‌هایی که عزیزانشان از دست دادند گذاشتند و تلاش کردند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به مطالب رهبر معظم انقلاب گفت: تلاش خود را در این زمینه افزایش خواهیم داد و تلاش می‌کنیم رضایت زلزله‌زدگان فراهم شود و رضایت رهبری نیز فراهم شود تا بتوانیم به وظیفه ملی و دینی خود عمل کنیم.

وی درباره پاکسازی آخرین مقر داعش در بوکمال گفت: کار بسیار بزرگی انجام شد با توجه به اینکه داعش مورد حمایت کشورهای بزرگ و مختلفی به ویژه برخی کشورهای عربی از جمله عربستان بود، این کشورها بنا داشتند در سوریه حکومت جدید و اسرائیل دوم تشکیل دهند و هدف اصلی آنان ایران شیعی بود.

واعظی تاکید کرد: بنابراین یک کار بزرگ انجام شد به ویژه آن که مدافعین حرم و عزیزان ما در سپاه انصافا کار عظیمی انجام دادند که نه فقط باعث حفظ حریم ایران و امنیت ایران شده باشد بلکه باعث شد منطقه امن شود.

وی با اشاره به حرف‌های سردار سلیمانی و قول او در خصوص سرنگونی داعش گفت: اینکه ما شاهد پاک شدن آخرین لکه‌های داعش در سوریه و عراق هستیم نشان‌دهنده قوت و عزت نظام و رهبری ماست. همه دولت به دنبال این هستند که بتوانند به کشورهای اسلامی که از ما کمک می‌خواهند کمک کنیم.

واعظی در پاسخ به سوالی درباره استفاده از ظرفیت وزرا و معاونان بازنشسته وزیران در شهرداری تهران و مجاز بودن دولت و شهرداری به این کار گفت: من باید در این زمینه مطلع شوم که آیا براساس قانون در گذشته هیات دولت اینها را هم‌تراز مقامات تصویب کرده یا نه.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: