کد خبر: ۷۴۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۹
کمالوندی در جمع خبرنگاران:
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در خصوص نشست اصفهان گفت: نشست روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در اصفهان به منظور بررسی چشم‌انداز هسته‌ای ایران و اروپا است.
نشست اصفهان چشم‌انداز هسته‌ای ایران و اروپا را بررسی می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهروز کمالوندی در حاشیه مراسم ختم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مقامات ایرانی و اتحادیه اروپا، اظهار کرد: ما سال گذشته نشستی تحت عنوان انتظارات و مسئولیت‌ها در بروکسل در خصوص همکاری‌های هسته‌ای و اتحادیه اروپا داشتیم و در آنجا سخنانی مطرح شد که چنین برنامه‌ای در تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: نشست روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در اصفهان در همین چارچوب برگزار خواهد شد و در آنجا بررسی می‌کنیم که همکاری‌های هسته‌ای ایران و اتحادیه اروپا به چه نقطه‌ای رسیده و چه چشم‌اندازی پیش‌رو داریم.

کمالوندی افزود: در مراسم افتتاحیه این نشست، سخنرانانی از کشورهای مختلف اروپایی و اعضای اتحادیه اروپا و ایران سخنرانی خواهند کرد و بررسی خواهیم کرد که در حوزه همکاری‌های هسته‌ای چه اقداماتی انجام شده و چه اقداماتی باید انجام شود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در این نشست در مورد موضوع برجام و مسائل پیش روی آن نیز صحبت خواهد شد یا خیر، گفت: من در سخنرانی خود به این موضوع و مشکلاتی که از طرف آمریکا در ارتباط با برجام به وجود آمده خواهم پرداخت و اعضای مختلف برجام باید تدابیری داشته باشند که چگونه می‌توان جلوی این روندی که به ناکجا آباد ختم می‌شود را گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: