کد خبر: ۷۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۸
دولت فرانسه میزبانی از یک نشست بین‌المللی برای حمایت از لبنان را به‌منظور بررسی راه‌های حل و فصل بحران سیاسی این کشور بررسی می‌کند.

فرانسه برگزاری نشست بین‌المللی درباره لبنان را بررسی می‌کند/ سفر فرستاده ماکرون به تهران و بیروتبه گزارش خبرداغ به نقل از رویترز، یک منبع در کاخ الیزه اعلام کرد، پاریس میزبانی از یک نشست بین‌المللی برای حمایت از لبنان جهت بررسی راه‌های حل و فصل بحران سیاسی در این کشور را بررسی می‌کند.

این منبع افزود، تاکنون تصمیمی درباره برگزاری این نشست اتخاذ نشده است و همچنین مشخص نیست که آیا این نشست احتمالی در سطح وزرا برگزار خواهد شد یا خیر.

گروه حمایت از لبنان شامل بریتانیا، چین، فرانسه، روسیه و آمریکا است.

همزمان برخی منابع رسانه‌ای از سفر هیات ویژه «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه به بیروت و تهران خبر داده‌اند. در حالی‌که منابعی در کاخ بعبدا به روزنامه «الجمهوریه» اعلام کرده‌اند که اطلاعی درباره چنین سفری ندارند.

استعفای جنجالی «سعد الحریری» از نخست‌وزیری لبنان، این کشور را دچار بحران سیاسی کرده است. الحریری که پس از حضور مبهم دو هفته‌ای در عربستان، به پاریس رفته، گفته است در روز ملی استقلال لبنان (چهارشنبه) به کشور بازخواهد گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: