کد خبر: ۷۴۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۱۳۴
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت لایحه جدیدی برای ساختار دولت ارائه نداده است و ما همچنان لایحه تفکیک سه وزارتخانه را پیگیری می‌کنیم.
لایحه جدیدی برای تغییر ساختار دولت ارائه نشده است/ همچنان لایحه تفکیک ۳ وزارتخانه را پیگیری می‌کنیمبه گزارش خبرداغ،حسینعلی امیری در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره انتشار اخباری مبنی بر توافقات صورت گرفته در جلسه سران قوا برای تغییر و تحول در ساختار هیات دولت گفت: من از مفاد مذاکرات میان روسای سه قوه اطلاعی ندارم. اینکه چه گفت‌وگوهایی میان روسای سه قوه صورت گرفته است، موضوعی است که به خود روسای قوا مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: آقایان نیز درخصوص مباحث مطرح شده در جلسه سران قوا توضیحاتی داده‌اند و اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته و من نمی‌توانم از سوی آنها سخن بگویم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درخصوص آخرین پیگیری‌های صورت گرفته برای لایحه تفکیک و ادغام برخی وزارتخانه‌ها اظهار داشت: موضوع تغییر ساختار دولت موضوعی است که از پیش هم اطلاع‌رسانی کردیم. دولت در این باره لوایحی به مجلس شورای اسلامی داد و این لایحه در کمیسیون‌های پارلمان مطرح و در دست بررسی است.

امیری تاکید کرد: دولت لایحه جدیدی برای تغییر ساختار دولت ارائه نداده است و ما همچنان همان لایحه را پیگیری می‌کنیم.

همچنین محمدباقر نوبخت در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه سران قوا تصمیمی برای تغییر در ساختار دولت و تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها گرفته شده است، انجام این توافق در جلسه سران قوا را تکذیب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: