کد خبر: ۷۴۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۶۴۶
بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ شده به حمایت از دروازه‌بان تیم‌شان پرداختند.
اقدام هماهنگ بازیکنان پرسپولیس در حمایت از بیرانوند/ بخشش!به گزارش خبرداغ ، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش برابر سایپا با اظهار نظری غیر منتظره اعلام کرد حضورش در تیم تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز دور از دسترس نیست.

 

پس از پیگیری ماجرا مشخص شد که خود بیرانوند به تراکتوری‌ها پیغام فرستاده که می‌خواهد شاگرد گلمحمدی شود به جمع سرخ‌پوشان تبریزی بپیوندد.

 

این موضوع باعث شد که تراکتوری‌ها به این مسئله واکنش نشان دهند و اعلام کنند که رسم جوانمردی نیست از تیمی بازیکن بگیرند که از نقل و انتقالات محروم است.

 

بیرانوند هم وقتی موضع تراکتوری‌ها را دید از ظاهرا نیتش تغییر کرد و حالا آنطور که از شواهد پیداست دوست دارد در پرسپولیس بماند.

 

هواداران اصلا از حرف‌های اخیر بیرانوند خوششان نیامد. این در حالی است که فردا و بازی با پدیده اولین مسابقه خانگی سرخ‌پوشان در ورزشگاه آزادی بعد از دیدار با سایپا محسوب می‌شود.

 

در آستانه این مسابقه خانگی که بیرانوند قطعا با هجمه‌هایی از سوی هواداران مواجه می‌شد، برخی از بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ شده در فضای مجازی با انتشار عکس‌هایی از علیرضا بیرانوند از هواداران درخواست بخشش این دروازه‌بان را کردند.

 

میزان


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: