کد خبر: ۷۴۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۵۲۴
امروز یک مرجع را نام ببرید که از آقای احمدی نژاد حمایت کند کسی نمانده. من دوستانه می گویم آقای احمدی نژاد از این رفتار فاصله بگیرید من شما را دوست دارم.
افشاگری روحانی تیم احمدی‌نژاد علیه بقاییبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام عباس امیری‌فر، روحانی شناخته شده در تیم احمدی نژاد به افشاگری در باره نقش حمید بقایی پرداخت و گفت: علی رغم خصلت های خوبی که احمدی نژاد از جمله مردمی بودن داشت و همیشه با مردم در اجتماعات ظاهر می شد؛ اما بقایی در ساختمان کوثر؛ زنگ می زد تا آسانسور را اختصاصی کنند و بعد مستقیم به اتاق می رفتند. صبحانه و ناهار اختصاصی داشتند.

وی افزود: آقای بقایی عواملی را در دفتر احمدی نژاد داشت که به محض آنکه فردی بدون هماهنگی با او دیدار می کرد برخورد می کرد. واضح تر بگویم تمام تیم احمدی نژاد توسط بقایی کنترل می شد. به نظرم احمدی نژاد دیگر در مطالب خود نباید بنویسد خادم ملت بلکه باید بگوید خادم بقایی.

امیری‌فر گفت: امروز یک مرجع را نام ببرید که از آقای احمدی نژاد حمایت کند کسی نمانده. من دوستانه می گویم آقای احمدی نژاد از این رفتار فاصله بگیرید من شما را دوست دارم. با این روش، او دیگر به تاریخ سپرده شد و بعید می دانم دیگر احمدی نژاد بتواند به عرصه سیاسی بازگردد.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سور یاس
Germany
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
معلومه چقدر با اودوست هستی ودوستش داری در ضمن شماها لابد کور وکر تشریف دارید که حمایتهای بسیاری از مردم را ندیده ویا نمی بینید .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: