کد خبر: ۷۴۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۵۷
امیر حسین صادقی که از اتفاقات این روزها به شدت دل چرکین است با حضور در استودیوی آنتن به افشاگری‌های جالب توجهی پرداخت.

افشاگری‌های جنجالی کاپیتان سابق استقلالکاپیتان سابق استقلال که از اتفاقات این روزها به شدت دل چرکین است با حضور در استودیوی آنتن به افشاگری‌های جالب توجهی پرداخت.

 

امیرحسین صادقی، مدافع میانی سابق استقلال و تیم ملی که سابقه دو بار حضور در جام جهانی (2006 آلمان و 2014 برزیل) را در کارنامه دارد، این روزها درگیر پرونده مربوط به محرومیتش است. محرومیتی که آن را عجیب می‌داند و عنوان می‌کند حرف‌های دلش بوده و بار دیگر هم آنها را به زبان خواهد آورد.


امیرحسین صادقی که با سابقه 12 ساله‌ی حضور در استقلال خود را یکی از متعصب‌ترین بازیکنان این تیم می‌داند، با حضور جلوی دوربین اپلیکیشن آنتن به صحبت در خصوص کمیته اخلاق، ماجرای بی‌توجهی به پیشنهادات میلیاردی خارجی، درگیری با مهدی رحمتی و بازوبند کاپیتانی، مطالباتش از استقلال و... پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: