کد خبر: ۷۴۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۸۵
مدافع راست استقلال می گوید می گوید خانواده اش در زلزله آسیبی ندیده است.

ستاره استقلال : خانواده‌ام در زلزله آسیبی ندیده استوریا غفوری در این باره گفت: همانطور که می دانید من کرد هستم و زلزله بیشتر کرمانشاه را لرزاند. خانواده من در زلزله آسیبی ندیده است و از این بابت خدا را شکر می کنم. بیشترین خسارت زلزله مربوط به کرمانشاه، قصر شیرین و سرپل ذهاب بود و به استان کردستان آسیبی نرسید.

 

او ادامه داد: البته این را باید بگویم که تمام ایران مثل خانواده من هستند و واقعا از این حادثه ناراحت هستم. بسیار از این اتفاق ناراحت هستم و امیدوارم خدا به خانواده بازمانده ها صبر بدهد.


مدافع راست استقلال در مورد کمک به مناطق زلزله زده می گوید: ما با بازیکنان استقلال مبالغی را تهیه کرده ایم و به دست زلزله زده ها رسانده ایم. خودم هم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم.


وریا غفوری در پایان گفت:من خودم را هرگز از مردم جدا نمی بینم. به زودی به مناطق زلزله زده می روم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام می دهم.

منبع: جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: