کد خبر: ۷۴۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۶۰۶
فینا مدد زاده بعنوان نخستین زن مدیر در جهاد کشاورزی استان اردبیل مدیر برنامه ریزی و بوجه این اداره کل شد.
نخستین زن مدیر در جهاد کشاورزی استان اردبیل
به گزارش خبرداغ ، محسن مصطفایی معاون برنامه ریزی وا مور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل روز شنبه در آیین معارفه خانم مددزاده گفت: دولت تدبیروامید توجه ویژه ای به افزایش میزان حضورومشارکت زنان درپست های مدیریتی دساس نیز از توان مدیریتی یک خانم در بخش برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استفاده می شود.

وی بیان کرد: مدیریت بودجه و برنامه ریزی از آن لحاظ حائز اهمیت است که تزریق سرمایه به سازمان توسط این مدیریت صورت می گیرد .

وی اضافه کرد: در حوزه فعالیت این مدیریت تسهیلات جدیدی بنام اشتغال فراگیر به متقاضیانی که علاقمند به ایجاد طرح و کارآفرینی در زمینه های امور دام ، گیاهان داروئی، شیلات و باغبانی و دیگر رشته های مرتبط با این بخش باشند پرداخت می شود.

به گفته وی، سقف پرداخت وام های یارانه دار تا 20 میلیارد ریال می باشد و علاقمندان می توانند با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه با ارائه طرح اشتغالزایی خود اقدام به تشکیل پرونده و دریافت این تسهیلات نمایند .

دراین آئین با قدردانی اززحمات چندین ساله فیروز هوشیار، خانم فینا مددزاده بعنوان مدیربرنامه وبودجه معاونت اموربرنامه ریزی واقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل معرفی شد.

این گزارش حاکیست که مهندس احمد شهریار به سمت معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان ، اسماعیل شیخ الاسلامی به سمت مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مشکین شهر و بهبود علیزاده به سمت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال منصوب و از زحمات هادی ذبیحی مدیر اسبق جهاد کشاورزی خلخال و همچنین فیروزهوشیار مدیر اسبق بودجه و برنامه ریزی سازمان قدردانی شد.

منبع: ایرنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: