کد خبر: ۷۴۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۶۲۶
فال روزانه یکشنبه 28 آبان 1396
متولد فروردین : به نظر می‌رسد که شما تنهایی را برگزیده‌اید تا زندگی‌تان آشفتگی کمتری داشته باشد. افرادی که به شما نزدیک هستند متوجه تغییر حالات شما شده‌اند، بنابراین مطمئن باشید که کارهایی که شما انجام می‌دهید مقصود شما را بیان خواهند کرد. وقتی شما خودتان از درک احساسهایتان آشفته شده‌اید، دیگران به راحتی سیگنالهای شما را سوء تعبیر می‌کنند. پس قبل از اینکه برای نشان دادن احساسهایتان به فرد دیگری تلاش کنید، اطمینان داشته باشید که کاملاً آنها را می‌شناسید.

متولد اردیبهشت
: شما در این اواخر کارهایتان را بدون هیچ گونه تفکر و تعمقی انجام می‌دهید به همین دلیل بسیاری از کارهایتان نتیجه مطلوبی را که می‌خواهید را نمی‌دهند. دلایلی که در سابق برای ادامه زندگی‌تان داشته اید امروز کم رنگ شده اند و جز سرابی برای شما چیزی باقی نمانده است. بهتر است انگیزه‌های خود را تقویت کنید تا بتوانید ساده تر به ﺁرزو هایتان دست پیدا کنید. شما در این افکار هستید که از این به بعد در کارهایتان نیرنگ بیشتری را اعمال کنید اما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید.

متولد خرداد
: امکان دارد که شما امروز حرفهایی را بزنید که واقعاً قصد نداشتید آنها را به زبان بیاورید، اما هنگامی که شما این سخنان ناگفته را آشکار می کنید، می خواهید که نسبت به همیشه ریسک پذیر تر باشید. متأسفانه احتمال دارد که شما به آنچه می خواهید نرسید، مگر اینکه شما دوباره برای این کار وقتی را اختصاص داده و به آرامی به این مورد بپردازید. به یاد داشته باشید که این تنها راهبرد برای شماست، بنابراین در حالی که که به نیازهای خودتان می پردازید باید از نیازهای دیگران هم آگاهی داشته باشید.

متولد تیر : شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است که حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.

متولد مرداد
: امروز احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

متولد شهریور : امروز صحبت کردن در مورد نقاط ضعفتان با یکی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید تغییر کند. اطلاعاتی که شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید که با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

متولد مهر : ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده‌اند و این شما را می‌ترساند و از راه بدر می‌برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می‌کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است،‌ به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می‌شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنیدو آرام داخل آن شوید.

متولد آبان : امروز بهتان توصیه می‌شود که دید مثبتی داشته باشید، برای اینکه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می‌افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می‌شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه‌هایی که کاملاً با دیدگاه‌های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهید شد. به جای اینکه عقاید خود را بر دیگران تحمیل کنید، فقط کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان برایتان مفید است.

متولد آذر : شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

متولد دی
: در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

متولد بهمن : افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

متولد اسفند : امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید كه از آن سفر بازگردید. لذتی كه شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به كوتاهی یك لحظه باشد به ظاهر پاداشی كافی به نظر می‌رسد.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: