کد خبر: ۷۴۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۱
از روز گذشته تا کنون، بقایی و همراهانش بخش جدیدی از سناریوی بست نشینی در حرم عبدالعظیم را کلید زده‎اند.
سناریو جدید بست‌نشینان در حرم عبدالعظیم
به گزارش خبرداغ ، بر اساس کلیپ‎ها و اخبار کانال تلگرامی دولت بهار، حجت الاسلام شفیعی کیا، رحمان زارع، محمدحسین بادامچی و محمدمهدی میرزایی‎پور، چهار نفری هستند که با سخنرانی‎هایشان در حرم عبدالعظیم سعی کرده اند نظر مردم را به بقایی و بست نشینی‎اش جلب کنند. البته این کانال تلگرامی مدعی است که همزمان صدای بلندگوهای حرم بیشتر شده تا صدای این سخنران ها کمتر شنیده شود.
 
محور این سخنرانی‎ها دفاع از بقایی و مظلوم نمایی او در قبال اتهامات قضایی بوده که طی آن نسبت‎هایی نیز به مسئولین قضایی داده شده و بار دیگر مدعی شده‎اند که محاکمه او و اتهاماتش سیاسی است.
 
گفتنی است در حالیکه محمود احمدی‎نژاد در سفر به مناطق زلزله زده مشغول سلفی گرفتن با مردم و انتشار تصاویری از حضورش در یک نمازجمعه اهل تسنن به نام ابراز همدردی با حادثه دیدگان است، بقایی در کانال تلگرامی‎اش اعلام کرده که بست نشینی‎اش را ادامه می‎دهد.
 
به گزارش خبرآنلاین، در همین حال محمدحسین حیدری، مدیرمسئول دولت بهار باشکایت مدعی العموم به اتهام تبلیغ علیه نظام، توهین به مسئولان، نشراکاذیب وافتراء به شعبه ۱۲ بازپرسی دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: