کد خبر: ۷۴۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
رئیس پارلمان لبنان با تاکید بر اینکه بازگشت حریری به لبنان کلید حل بحران است و این امر می‌تواند اعتماد را به فضای سیاسی این کشور بازگرداند، گفت: وضعیت امنیتی کشور تحت کنترل بوده و دستگاه‌های امنیتی در حال انجام وظایفشان هستند.
نبیه بری: بازگشت حریری به لبنان کلید حل بحران استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در گفتگو با روزنامه الجمهوریة این کشور گفت: وضعیت امنیتی کشور تحت کنترل بوده و دستگاه‌های امنیتی در حال انجام وظایفشان هستند توجه به این مساله چه در شرایط کنونی و چه در هر زمان دیگری لازم است.

بری در ادامه با تاکید بر اهمیت بازگشت سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان به کشورش، این مساله را به منزله حاکم شدن قانون و کلید حل بحران دانسته و گفت: بازگشت حریری به لبنان می‌تواند کمی اعتماد را به فضای سیاسی لبنان بازگرداند.

رئیس پارلمان لبنان افزود: تا این لحظه ما منتظر بازگشت حریری به بیروت هستیم تا ببینیم چه توضیحاتی برای این اتفاقات دارد و آن وقت آنچه اقتضا می‌کند را در پیش می‌گیریم.

وی همچنین بار دیگر تاکید کرد که هیچ نگرانی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

بری گفت: انتخابات در تاریخ مقررش برگزار می‌شود و هیچ مانعی برای برگزاری آن در تاریخ مقرر وجود ندارد.

سعد حریری امروز(شنبه) به همراه همسرش در حالی که دو فرزندش در عربستان باقی ماندند، وارد پاریس شد و قرار است تا چهارشنبه برای شرکت در مراسم روز استقلال، خود را به لبنان برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: