کد خبر: ۷۴۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۰
سيامك انصاري بازيگر محبوب سينما و تلويزيون دومين راوي فيلم مربوط به تاريخ باشگاه استقلال تهران به كارگرداني امير رفيعي شد.
سيامک انصاری راوی استقلال شدبه گزارش خبرداغ ، انصاري كه سابقه بازي در مجموعه‌هاي شب‌هاي برره، مرد هزارچهره، قهوه تلخ و...  و فيلم‌هاي سينمايي ساعت 5 عصر، 50 كيلو آلبالو، جرم، دعوت و... را دارد، پيرامون انگيزه حضورش در اين فيلم كه نام موقت «4 فينال آسيا» را با خود يدك مي‌كشد و به احتمال بسيار به «آبي» تغيير اسم خواهد داد، خيلي كوتاه گفت: از آنجايي كه معتقدم همه ما در قبال يكديگر به خصوص فرهنگ كشورمان در تمامي عرصه‌ها مسئول هستيم، زماني كه بحث حضورم در اين كار تاريخي مطرح شد، براي كمك به ارتقاي هرچه بيشتر و بهتر فرهنگ در ورزش به خصوص فوتبال كه طرفداران بسياري نيز دارد، اين پيشنهاد را قبول كردم تا به سهم خودم در به تصوير كشيده شدن تاريخ يك باشگاه بزرگ و مردمي با نام استقلال نقش داشته باشم. اميدوارم اين اثر مورد قبول هواداران و بزرگان فوتبال قرار بگيرد.

 

لازم به ذكر است پيش‌تر همايون ارشادي نيز مانند سيامك انصاري با حضور در استوديوي شخصي رضا يزداني كه تيتراژ پاياني اين كار را مي‌خواند، در اين فيلم حضور يافته بود و در روزهاي آتي نيز بازيگران ديگري براي روايت اين اثر در آن شركت خواهند كرد. 

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: