کد خبر: ۷۴۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳۸
محمد پور ستار از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در ۷۸ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.
«محمد پورستار» درگذشتبه گزارش خبرداغ به نقل از صبا: محمد پورستار از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در ۷۸ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.
 
همسر محمد پورستار با تایید خبر درگذشت این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: همسرم چندی قبل دچار سکته قلبی شد که پس از مراجعه به بیمارستان و معالجه یک ماهه به منزل برگشت ولی صبح امروز باز هم دچار حمله قلبی در منزل شد و دار فانی را وداع گفت.
 

همسر پورستار از تلاش برای تماس با مسئولان سینمایی خبر داد و گفت: در حال حاضر موفق به تماس با هیچ کدام از مسئولان سازمان سینمایی و خانه سینما و تلویزیون نشده ام و تا وضعیت تشییع همسرم به سرانجام برسد.

وی تجربه بازی در فیلم های صبح روز هفتم، نطفه شوم، لاک پشت، آخرین شناسایی، عصیان، مسافران، ارثیه، شکار، کنار برکه ها، جستجو در شهر، میلاد، سفیر، آفتاب نشینها ، چریکه تارا ، کلاغ ، غریبه و مه را در کارنامه خود داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: