کد خبر: ۷۴۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۸
استاندار کرمانشاه گفت: از امشب آمار بی اساس را نمی پذیرم و میدانی نحوه توزیع چادر را رصد می کنم. هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند.
هشدار استاندار کرمانشاه: از امشب آمار بی‌اساس را نمی‌پذیرم / متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ / این همراه اول کی می خواهد مشکل تلفن را حل کند؟

به گزارش خبرداغ ، استاندار کرمانشاه گفت: از امشب آمار بی اساس را نمی پذیرم و میدانی نحوه توزیع چادر را رصد می کنم. هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند.

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب خطاب به برخی مسئولین شهرستانی و استانی برنامه ریزی توزیع امدادها گفت: این نمی شود که بگویید امشب مشکل توزیع چادر تمام می شود و فردا هم باز این مشکل ادامه داشته باشد.

هوشنگ بازوند گفت: از امشب آمار بی اساس را نمی پذیرم و میدانی نحوه توزیع چادر را رصد می کنم. هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند.

استاندار کرمانشاه پس از شنیدن برخی گزارش ها گفت: این چه شیوه گزارش دادن است؟ اینکه برق ۱۰ درصد وصل شده فردا ۵ درصد این چه سیستمی است؟ متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ درصد یعنی چه؟ برق باید فوری برقرار شود.

وی گفت: حتی یک شب دیگر هم نباید این وضعیت ادامه پیدا کند. من با معاون اول رییس جمهور تماس می گیرم و می گویم وزارت نیرو قادر به حل بحران نیست. صورت جلسه کنید اگر تا ساعت مشخص برق وصل نشد تکلیف را روشن می کنم.

بازوند تصریح کرد: چرا وقتی مقامات کشور اینجا هستند حرف نمیزنید که مشکل داریم؟ الان یادتان افتاده؟ این یک بحران ملی است و وقتی رهبر انقلاب آن جملات را می گویند تکلیف روشن است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکل تلفن همراه گفت: این همراه اول کی می خواهد مشکل تلفن را حل کند؟ من با هر کدام از مدیرانم می خواهم تماس بگیرم نمی شود


مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: