کد خبر: ۷۴۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۷۰۴
در تعطیلی تمرین عصر دیروز تیم استقلال بازیکنان برای گشت و گذار به بازار و اماکن تفریحی رفتند. مهدی رحمتی که در کیش ویلا دارد و اماکن جزیره را بلد است، همراه با چند بازیکن به نزدیکی فرودگاه کیش و باند مخصوص گلایدر رفتند تا سوار جایروکوپتر شوند.
به گزارش خبرداغ،جایروکوپتر وسیله‌ای است که ترکیبی از هواپیما و هلی‌کوپتر را دارد و سال‌ها قبل توسط مهندسان اسپانیایی اختراع شد و در مناطق دیدنی توریستی به کار گرفته می‌شود تا توریست‌ها بتوانند از ارتفاع 500 یا هزار متری فضای پایین را تماشا کنند.

 

مسئولان جزیره کیش از چند سال قبل اجازه دادند باندی به طول 1400 متر و عرض 30 متر در کنار فرودگاه بین المللی این جزیره برای پرواز جایروکوپترها احداث شود.

 

استقلالی‌ها نیز برای دیدن جزیره از ارتفاع سوار این وسیله شدند. معمولاً پرواز با جایروکوپتر برای 10 دقیقه و مبلغی در حدود 150 هزار تومان است که تخفیف‌های مناسبی به آن می‌خورد.

 

البته یک خلبان روی صندلی جلو و فقط یک مسافر هم پشت او می‌نشیند و جایر‌وکوپتر به سبک هواپیما روی باند حرکت می‌کند و با کمک ۲ پره شبیه پره هلی‌کوپتر از زمین بلند می‌شود. کاپیتان استقلال هنگام چرخیدن با جایروکوپتر از ارتفاع فیلمبرداری و به صورت زنده روی صفحه اینستاگرامش پخش کرد.

 

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: