کد خبر: ۷۴۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۷
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ماموریت ویژه داد تا ضمن ارزیابی ابعاد زلزله، آسیب به ساختمان‌های جدیدالاحداث و به ویژه ساختمان‌های مسکن مهر و خسارات وارده را بررسی کند.
دستور آخوندی درخصوص مسکن مهر مناطق زلزله‌زدهبه گزارش خبرداغ،متن نامه عباس آخوندی به شرح ذیل است؛ نظر به رخداد زلزله بزرگ در استان کرمانشاه و با توجه به خسارت وارده به ساختمان‌های منطقه و آسیب‌دیدگی ساختمان‌های جدیدالاحداث و به ویژه ساختمان‌های مسکن مهر و نظر به دستور معاون اول محترم ریاست‌جمهوری جهت بررسی و ارزیابی دقیق این آسیب‌دیدگی‌ها و خسارات، بدینوسیله به جنابعالی ماموریت داده می‌شود تا با استفاده از توان تخصصی بخش‌های پژوهشی آن مرکز و با هماهنگی معاونت مسکن‌و‌ساختمان، موضوع را با جدیت مورد بررسی قرار داده و نتیجه را به اینجانب اعلام نمایند. مدیران کل استان‌های کرمانشاه و ایلام و سایر مسئولان، همکاری‌های لازم را معمول خواهند داشت.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: