کد خبر: ۷۴۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۶۴۸
مستمری مددجویان شش شهرستان زلزله‌زده استان کرمانشاه در آبان ماه سه برابر پرداخت می‌شود.
افزایش 3 برابری مستمری مددجویان زلزله زدهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با اعلام اینکه مستمری مددجویان شش شهرستان زلزله‌زده استان کرمانشاه در آبان‌ماه سه برابر می‌شود، گفت: این موضوع شامل مددجویان زلزله‌زده شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی، دالاهو، اسلام‌آباد غرب و جوانرود می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای مسکونی آسیب‌دیده مددجویان این مناطق از نو ساخته خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمامی مددجویان، منازل و لوازم خانگی آنها دارای بیمه حوادث است و خسارت‌های مادی جبران می‌شود.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه نیازهای اساسی مددجویان زلزله‌زده تامین می‌شود، تاکید کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان پس از دریافت به سرعت در اختیار افراد آسیب‌دیده قرار می‌گیرد.

علاوه بر شماره حساب ۹۹۹۹ کمیته امداد نزد بانک ملی و شماره حساب های اعلام شده از سوی دفاتر استانی کمیته‌امداد برای واریز کمک‌های نقدی، امکان دریافت کمک‌های غیرنقدی از طریق این دفاتر نیز فراهم شده است.

همچنین هموطنان نیکوکار می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد کمک‌های نقدی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه واریز کنند.

تاکنون دو محموله از کمک‌های کمیته امداد شامل خرما، نان، پتو و آب معدنی در میان مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی توزیع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: