کد خبر: ۷۴۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۳۲۸
هافبک استقلال حتی در بازی دوستانه برابر منتخب جزیره کیش هم در ترکیب ثابت تیمش به میدان نرفت.
ستاره جوان در رویای اولین حضور ثابت استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،هافبک استقلال حتی در بازی دوستانه برابر منتخب جزیره کیش هم در ترکیب ثابت تیمش به میدان نرفت.

 
مهدی قائدی از اول فصل با استقلال قرارداد امضا کرد اما چه در زمان علیرضا منصوریان و چه در زمان سرمربیگری وینفرد شفر هرگز در ترکیب ثابت استقلال به میدان نرفته است.


مهدی قائدی در بازی با فولاد نسبت به نیمکت نشینی خود اعتراض کرد و یک هفته به تمرین تیم امیدهای باشگاه تبعید شد، او برای اولین بار در بازی با نفت تهران در دقیقه 96 وارد زمین شد که در این فرصت کم توانست نمایش موثری داشته باشد.
اما قائدی در بازی با منتخب کیش هم که شفر بیشتر از بازیکنان نیمکت نشین خود استفاده کرد هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان نرفت.
البته قائدی در دقایقی از بازی وارد زمین بازی شد و موفق شد نمایش موثری هم داشته باشد و به نظر با ادامه روند خوب خود می تواند کم کم جایی در ترکیب ثابت برای خود دست و پا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: