کد خبر: ۷۴۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۴۴۰
وزیر ارتباطات خبر داد؛
آذری جهرمی مصوبه جدید سرویس‌های پرسرعت غیرحجمی را اعلام کرد.
تعرفه‌های اینترنت ثابت غیر حجمی ADSl و VDSl اعلام شد + جدول تعرفه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه رسمی اینستاگرام خود با انتشار جدول جدید تعرفه‌های اینترنت ثابت، نوشت: این تعرفه سرویس‌های غیرحجمی مبتنی بر یک مصرف منصفانه یا همان Fair Usage Policy بنا شده و سقف مصرف منصفانه در بین ۱۸ شرکت فعال در ارائه سرویس به رقابت گذاشته خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌ها موظف هستند جزئیات مصرف منصفانه خود را به اطلاع مشترکین برسانند. طبیعتا فضای رقابتی به نفع مصرف‌کننده نهایی فراهم است.

آذری جهرمی با بیان این که زمان اجرای مصوبه جدید اینترنت ثابت غیر حجمی قبل از دهم آذرماه است، خاطر نشان کرد : این سرویس حجمی نیست و در صورت عدول یک مشترک از مصرف عادلانه، شرکت‌ها موظف به ارائه سرویس در حداقل سرعت پایه یعنی ۱۲۸ کیلو بیت در ثانیه تا پایان دوره ماهانه خواهند بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با تاکید بر اینکه این تعرفه‌ها صرفا برای دسترسی ثابت است، اظهار کرد: در مصرف منصفانه ترافیک داخلی حداقل دو برابر ترافیک بین‌الملل لحاظ می‌شود.

اذری جهرمی در پایان گفت: از همه عزیزانی که با اشتراک نظرات، ما را در تدوین و تصویب این نظام جدید تعرفه یاری کردند تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: اطلاعات بیشتر را امروز سازمان تنظیم مقررات به اطلاع عموم مردم شریف کشورمان خواهند رساند.

گفتنی است؛ مصوبه جدید تعرفه سرویس‌های پرسرعت اینترنت  غیرحجمی مطابق جدول زیر است:

photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۴_۱۲-۳۷-۵۹

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: