کد خبر: ۷۴۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۶
حضرتی خبر داد؛
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه نوبت صبح این کمیسیون، از حضور ۶ وزیر برای پاسخگویی به سوالات ۱۶ نماینده مجلس در نشست نوبت بعدازظهر کمیسیون اقتصادی خبر داد.
ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز/ حضور ۶ وزیر برای پاسخگویی به سوالات ۱۶ نماینده در کمیسیون اقتصادی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، الیاس حضرتی با اشاره به برگزاری نشست نوبت صبح کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی لایحه مربوط به قاچاق کالا خبر داد و گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه نوبت صبح امروز کمیسیون اقتصادی مورد بحث قرار گرفت و بررسی این لایحه همچنان در کمیسیون ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این جلسه عمدتاً درباره مصادیق قاچاق کالا صحبت شد و نمایندگان با بررسی ابعاد مختلف موضوع قاچاق کالا، بررسی مصادیق مختلف آن و شناسایی مسئولان و متصدیان امر مبارزه با این پدیده در کشور بحث و تبادل‌نظر کردند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس ادامه داد: در بخشی از این جلسه درمورد این‌که هر یک از نهادها و دستگاه‌ها چه مسئولیتی در شناسایی و مبارزه به قاچاق کالا و ارز دارند، صحبت کردیم تا مشخص شود چه میزان از مسئولیت برخورد با این پدیده برعهده گمرک است و چه میزان برعهده نیروی انتظامی است و همچنین ستاد مبارزه با قاچاق کالا چه وظایف و مسئولیتی در این رابطه برعهده دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که پس از ارائه لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی‌های تخصصی در این رابطه انجام شده است، یادآور شد: پس از ارائه لایحه ازسوی دولت، کمیته‌ای در کمیسیون اقتصادی به‌منظور بررسی دقیق این لایحه تشکیل شد و اکنون نیز ادامه بررسی‌ها در این رابطه در کمیسیون ادامه دارد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین از برگزاری جلسه نوبت بعدازظهر کمیسیون اقتصادی مجلس به‌منظور بررسی سوالات نمایندگان از وزرای دولت خبر داد و گفت: رسیدگی به طرح سوال ۱۶ نفر از نمایندگان مجلس که به‌صورت انفرادی یا گروهی سوالاتی از وزرای دولت تهیه و مطرح کرده بودند، در دستورکار جلسه بعد از ظهر خواهد بود.

حضرتی خاطرنشان کرد: بر این اساس، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،‌ رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه نوبت بعدازظهر کمیسیون حاضر می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: