کد خبر: ۷۴۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۴۱۶
مدیر مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد فوتی ها در واحدهای مسکن مهر سر پل ذهاب و کرمانشاه تا کنون 2 نفر بوده است، گفت: خوشبختانه در هیچ یک از واحدهای مسکن مهر در این منطقه ریزش نداشته و اسکلت ها سالم باقی مانده است.
مسکن مهر سر پل ذهاب و کرمانشاه 2 نفر فوتی داشت/ تمام واحدها تخلیه شدند

به گزارش خبرداغ ،عبدالرضا غفوری، مدیر مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی کرمانشاه در گفت‌وگو با  ایلنا درباره تعداد کشته‌ها و مصدومین در مسکن مهر استان کرمانشاه پس از زلزله بیش از 7 ریشتری اخیر گفت:  تاکنون تعداد فوتی‌ها در واحدهای مسکن مهر 2 نفر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع زلزله تمام واحدهای مسکن مهر تخلیه شدند، اظهار داشت: خوشبختانه در این واحدها و مجتمع‌های مسکن مهر شاهد ریزش به این معنا که سقف بر روی ساختنمان آوار شود، نبودیم.

این مقام مسئول در اداره راه و شهرسازی کرمانشاه با بیان اینکه هنوز عملیات آوار برداری در جریان است، گفت: قطعی برق یکی از دلایل مهم در طولانی شدن روند آوار برداری است و شب اول حادثه به دلیل قطعی برق و نبود روشنایی، عملیات آوار برداری بسیار کند بود.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: