کد خبر: ۷۴۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۴
کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک و جهان برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور، مدال طلای بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ خود را به حراج می‌گذارد.
رستمی طلای المپیکش را برای کمک به زلزله‌زدگان به حراج می‌گذارد
به‌ گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پهلوان کرمانشاهی کشورمان در متن پیام خود، در این باره گفت‌:

کرمانشانَگم، ای شار شیرین

نفس کم دیرم، اَرای زار و شین

همدیاریم، ها ژِیر آوار

کم بتکن خاک، وَه‌ ای کُردَوار

بار دیگردل زمین لرزید تا دل میلیون‌ها ایرانی در غم از دست دادن عزیزانشان بلرزد، دلیرمردان و شیر زنانی که همواره در دل تاریخ به عنوان پاره‌ای از تن ایران بزرگ در خط مقدم دفاع از کشورشان بوده و هستند و امروز این دریادلان این گونه در ساحل مصیبت زده طوفان بلا، دست به آسمان ساییده‌اند و چشم انتظار یاری مردم عزیز خود هستند.

اینجانب کیانوش رستمی فرزند کوچک این ملت بزرگ که هنوز در این چند روز خواب به چشمانم نیامده بر خود وظیفه دانستم قدمی هر چند کوچک برای هموطنان زلزله‌زده کشورم پرداخته و مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را که در واقع متعلق به همین مردم است به آن‌ها باز گردانده و برای کمک به مردم زلزله‌زدگان غرب کشور به حراج بگذارم و عواید حاصل از آن را به این عزیزان اختصاص دهم.

علاقمندانی که می خواهند در این امر خیر شرکت کنند می‌توانند  پیشنهاد و درخواست‌های خود را به شماره تلفن‌های زیر ۲۶۲۰۳۳۹۰-۲۶۲۰۳۴۱۸ و همراه ۰۹۱۹۲۷۸۷۸۹۰  و یا آدرس ایمیل olympic.iran@yahoo.com در میان بگذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: