کد خبر: ۷۴۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۹۸
دلیل اصلی جریمه، نه ارتباطی به پیراهن حامی مالی دارد و نه اعتصاب. مساله یک مساله ساده است و پیش پا افتاده.
پرسپولیس گرانفروشی می‌کند: هر پیراهن 3 میلیونبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دلیل اصلی جریمه، نه ارتباطی به پیراهن حامی مالی دارد و نه اعتصاب. مساله یک مساله ساده است و پیش پا افتاده.

 
البته جریمه‌اش هم آنقدری نیست که باشگاه برای بازیکنان در نظر گرفته. مدیران پرسپولیس تنها به این دلیل که بازیکنان پیراهن‌های فصل قبل را پس از هر بازی به تدارکات تحویل نداده‌اند آنها را با جریمه‌های میلیونی نقره داغ کرده. مبلغ جریمه هم با مبلغی که برای خرید هر پیراهن هزینه می‌شود همخوانی ندارد. پیراهن اورجینال پرسپولیس را می‌توان در نمایندگی جوما با مبلغ 300 هزار تومان خرید. حتی برای آنهایی که با نمایندگی ارتباط نزدیکی دارند 50 هزار تومان هم تخفیف در نظر گرفته می‌شود. سوال اینجاست که مگر بازیکنان پرسپولیس چند پیراهن به تدارکات تحویل نداده‌اند که جریمه‌اش چند 10 میلیون شده ؟

جریمه میلیونی، آنقدر برای بازیکنان پرسپولیس گران تمام شده که صدای‌شان را در آورده. آنها از طریق رسانه‌ها، اعتراض خود را به گوش مدیران باشگاه رسانده‌اند. اعتراضی که به نظر می‌رسد باعث و بانی‌اش، نه جریمه که دلیل در نظر گرفتنش است.

در این یکی، دو روز اخیر، انواع و اقسام خبرها را درباره دلیل جریمه بازیکنان پرسپولیس شنیده‌ایم. از بر تن نکردن پیراهن با تبلیغ حامی مالی تا اعتصابی که فصل قبل، بازیکنان در مواجهه با مشکلات مالی تدارک دیدند تا شاید به پول خود برسند.

مدیران باشگاه پرسپولیس اما هنوز اظهارنظری نکرده‌اند. طاهری که استعفا کرده و گویا هنوز به ایران برنگشته. بقیه هم که نیازی نمی‌بینند در این شرایط بحرانی باشگاه حرفی بزنند. آن هم در مورد جریمه‌ای که بازیکنان پرسپولیس را برافروخته و آنها را تا مرز انجام مصاحبه‌های جنجالی علیه طاهری و دوستانش برده. دلیل اصلی جریمه، نه ارتباطی به پیراهن حامی مالی دارد و نه اعتصاب. مساله یک مساله ساده است و پیش پا افتاده. البته جریمه‌اش هم آنقدری نیست که باشگاه برای بازیکنان در نظر گرفته. مدیران پرسپولیس تنها به این دلیل که بازیکنان پیراهن‌های فصل قبل را پس از هر بازی به تدارکات تحویل نداده‌اند آنها را با جریمه‌های میلیونی نقره داغ کرده. از زمانی که پیراهن باشگاه‌ها سر و شکلی به خود گرفته و توسط برندهای مشهور تولید می‌شود، دیگر خبری از یک پیراهن برای یک بازی نیست. باشگاه‌ها به دلیل مبلغ بالا، هر پیراهن را برای استفاده در چند بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند تا در این بخش هزینه چندانی متحمل نشوند. در پرسپولیس همین برنامه اجرا می‌شود. بازیکنان برای هر 5 بازی یک پیراهن تحویل می‌گیرند و در پایان هر مسابقه، آن را به تدارکات برمی‌گردانند تا برای بازی بعد شسته شده و اتو کشیده در اختیارشان قرار بگیرد. بازیکنان پرسپولیس اما فصل قبل پیراهن‌های خود را در پایان هر بازی تحویل تدارکات ندادند. آنها بعد از هر برد که تعدادشان هم بالا بود، پیراهن‌ها را با خود به خانه بردند تا برای بازی بعد، باشگاه هزینه کند و پیراهن جدیدی از تولیدی جوما بخرد. حالا همین رفتار بازیکنان پرسپولیس جریمه‌ای میلیونی برای آنها به همراه داشته. جریمه‌های در نظر گرفته شده بسیار بیشتر از پول پیراهن‌ها است. همین مساله اعتراض بازیکنان را به همراه داشته و فریاد آنها را منجر شده.

 

مبلغ جریمه با مبلغی که برای خرید هر پیراهن هزینه می‌شود، همخوانی ندارد. پیراهن اورجینال پرسپولیس را می‌توان در نمایندگی جوما با مبلغ 300 هزار تومان خرید. حتی برای آنهایی که با نمایندگی ارتباط نزدیکی دارند 50 هزار تومان هم تخفیف در نظر گرفته می‌شود. سوال اینجاست که مگر بازیکنان پرسپولیس چند پیراهن به تدارکات تحویل نداده‌اند که جریمه‌اش چند 10میلیون شده؟ با جریمه در نظر گرفته شده، هر پیراهن برای بازیکنان پرسپولیس حدود 3 میلیون آب خورده. پیراهنی که آن را می‌توان با 250 هزار یا نهایت 300 هزار تومان خرید. این مساله کوچک، جنجالی بزرگ ساخته و باشگاه پرسپولیس را اینچنین تحت تاثیر قرار داده. طوری که بازیکنان مدام علیه باشگاه مصاحبه و آنها را بابت تصمیمی که گرفته‌اند مواخذه می‌کنند. اتفاقی که می‌شد آن را رسانه‌ای نکرد و در خلوت حل‌اش کرد. البته به یک شرط که بازیکنان برای هر پیراهن، 10 برابر جریمه نشوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: