کد خبر: ۷۴۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۰
رئیس‌جمهورر در بدو ورود به کرمانشاه جهت بازدید از مناطق زلزله زده اعلام کرد: من به تمام آسیب دیدگان این حادثه می‌گویم که دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند.
دولت با تمام توان برای کمک به مردم استان کرمانشاه وارد عمل شده/ اگر بالگردها نبودند کمک رسانی سخت‌تر می‌شد

رئیس‌جمهور در بدو ورود به کرمانشاه جهت بازدید از مناطق زلزله زده اعلام کرد: من به تمام آسیب دیدگان این حادثه می‌گویم که دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزو آرزوهای ما بوده و نمی‌خواستیم در چنین شرایطی که مردم غم‌دارند و دچار مصیبت شده‌اند با مردم عزیز این منطقه دیدار کنیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در روزهای خوش و برای افتتاح طرح و پروژه‌های عمرانی به این منطقه بیاییم و خدمت مردم کرمانشاه باشیم.

وی با بیان اینکه مردم این دیار مرزبانان و مرزداران خوبی برای ایران عزیز هستند، اظهار کرد: متاسفانه به خاطر زلزله ای که پیش آمد صدها نفر جان خود را از دست دادند و هزاران نفر نیز مجروح شدند و این آلام ، دردی برای تمام ایرانیان است. من به نمایندگی از ملت ایران به همه مردم کرمانشاه تسلیت می گویم و به آنها می گویم که تمام مردم به فکر آنها هستند. هیچ ایرانی نیست که فکر مردم کرمانشاه نباشد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود در فرودگاه کرمانشاه با تشکر از همدلی و همنوایی ملت ایران با مردم کرمانشاه اظهار کرد: همه مقامات و مسئولان کشور اعم از دولتی، نظامی، ارتشی، سپاهی، بسیجی، هلال احمر، بخش‌های امدادی، بنیاد مسکن، وزارتخانه‌های کشور، بهداشت راه، نیرو و ... برای کمک به مردم کرمانشاه و زلزله‌زدگان وارد عرصه شدند تا مشکل آب، برق و جاده را حل کنند تا مردمی را که زیر آوار مانده بودند را از زیر آوار نجات دهند.

روحانی ادامه داد: در اینجا لازم می دانم از امداد هوایی و تلاش‌هایی که برای کمک به زلزله‌زدگان انجام دادند تشکر و قدردانی کنم. اگر پروازهای بالگردها طی امروز و دیروز نبود امر کمک رسانی سخت‌تر و مشکل تر می شد.

روحانی همچنین با تشکر از مقامات کشورهای همسایه و همچنین دیگر کشورهای جهان به خاطر ابراز همدردی با ملت ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به آسیب دیدگان این زلزله اظهار کرد: دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاشش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند.

وی با بیان اینکه برای اسکان مردم در دوره موقت و بازسازی منازل آنها مسئول اصلی در این زمینه بنیاد مسکن است و از همه مقامات دولتی، نظامی، خیرین و سمن‌های مردمی می خواهم که به بنیاد مسکن در این زمینه کمک کنند و کار جداگانه‌ای انجام ندهند افزود: البته آنها می توانند برای خدمات عمومی از جمله امور بهداشتی و ... به صورت جداگانه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس‌جمهور همچنین گفت: دولت با دادن کمک‌های بلاعوض و وام تلاش خواهد کرد تا این زمینه را فراهم کند تا مردم بتوانند در حداقل زمان ممکن منازل خود را بازسازی کنند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: دلگرمی همه ما رحمت خداوند است. خداوند مردم را تنها نمی گذارد و دولت و مردم نیز همه در کنار زلزله‌زدگان خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
روحانی وجهانگیری دیگروعده الگی ندهند.
مشکل اصلی اشتغال است.
بیکاری با پول حل نمی شود.
مشکل بیکاری با پرداخت وام حل نمی شود.
مشکل بیکاری تنها با وام حل نمی شود.
وام دارد مشکل ازدواج حل نمی شود.
مشکل بیکاری چگونه حل می شود.
یکی از عامل اصلی بیکاری مشکل قاچاق کالاست؟
مشکل بیکاری زیر سایه تولید داخلی حل می شود.
روکود و بیکاری دو مشکل اصلی کشور/ جل.گیری از واردات بیرویه و قاچاق.
دولمتران، نمایندگان مجلس، مسئولان، مدیران و مسئولین درمقابله با قاچاق سکوت وکوتاهی کرده اند.
ورود کالای قاچاق به کشور خیانت است.
با حذف قاچاق، می توان شغل ایجاد کرد.
ورود کالای قاچاق چگونه وارد کشور می شود/ باید پاسخ دهند.
آقایان خودشان کالای قاچاق وارد کشورمی کنند.
اگر کالای قاچاق وارد کشور نشود هرسال چند هزار شغل ایجاد می شد؟
روزانه 50 کانتیز لباس ازمرز ترکیه وارد کشور شود.
در هر ساعت شش کانتیز پوشاک قاچاق وارد کشور می شود.
و تاکنون کسی پاسخگو نیست.
دولت تاکنون نتوانسه مشکلات مردم را درسراسر کشور حل کند.
امروز عمده مشکلات مردم درحوزه های اقتصادی، بیکاری و اشتفال است.
خرید کالای خارجی خیانت به کارگران ایرانی است.
تهیه کالای خارجی خیانت به اقتصاد کشور است.
دولت یکی ازعامل اصلی مشکلات امروز درسراسرکشوراست.
حضورسازی، یکی ازعامل اصلی مشکلات امروز درسراسرکشوراست.
مشکلات اصلی کشور از زمان خصوصی سازی شروع شده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: