کد خبر: ۷۴۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۴
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه عده‌ای از واسطه گران بی وجدان از شرایط به وجود امده در مناطق زلزله دیده، باعث گرانی قیمت بلیت هواپیما به این مقاصد شده اند، گفت: پروازهای فوق العاده با قیمت منطقی در حال اضافه شدن به برنامه های پروازی هستند.
واسطه‌گران بی‌وجدان عامل گرانی بلیت پرواز کرمانشاه/ انجام پرواز فوق‌العاده برای افزایش عرضه بلیت در بازار

به گزارش خبرداغ،مقصود اسعدی سامانی، در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما به کرمانشاه در بازار اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای از واسطه گران بی‌وجدان بلیت کرمانشاه را از شرکت‌های هواپیمایی خریداری و با قیمت گران در بازار به مردم می‌فروشند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی بلیت پرواز به کرمانشاه را با قیمت عادی و معمولی طبق روزهای گذشته به فروش گذاشته‌اند، گفت: برخی از شرکت ها و آژانس ها از طریق ربات بلیت به مقصد کرمانشاه را از شرکت های هواپیمایی خریداری و با سوء استفاده از این شرایط در بازار گران‌تر به فروش گذاشته‌اند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: در حال حاضر برخی از ایرلاین ها در سایت‌های خود بلیت کرمانشاه را به قیمت 109 هزار تا 128 هزار تومان به فروش گذاشته اند که این نرخ منطقی است.

اسعدی سامانی گفت: برای افزایش عرضه بلیت در بازار چند شرکت هواپیمایی از جمله شرکت آسمان اقدام به انجام پروازهای فوق العاده کرده است که با افزایش پروازها، قیمت ها هم کاهش پیدا می کند.     

به گزارش ایلنا، در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما از تهران به مقصد کرمانشاه در بازار برای امروز چیزی حدود 230 هزار تومان است که قیمت منطقی این پرواز در نهایت 130 هزار تومان محاسبه شده است.   

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: