کد خبر: ۷۴۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۷
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار است بعد از بازگشت کاپیتان از سفر هلند در مورد اعتصاب و تعطیلی تمرینات تصمیم بگیرند.
پرسپولیسی‌ها اعتصاب می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار است بعد از بازگشت کاپیتان از سفر هلند در مورد اعتصاب و تعطیلی تمرینات تصمیم بگیرند.

 
در روز های اخیر شایعاتی مبنی بر اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می رسد و گفته می شود بحث مالی دلیل اصلی این اعتصاب خواهد بود.

 
بازیکنان پرسپولیس آخرین بار حدود 90 روز قبل پول دریافت کرده اند و این موضوع باعث ناراحتی آنها است و از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس این روز ها برای اخذ مجوز حرفه ای درگیر پرداخت بدهی هاست و بعید می دانیم در حال حاضر بتواند پولی را به حساب بازیکنان واریز کند و همین موضوع بحث اعتصاب را جدی تر خواهد کرد.


نتایج قابل قبول پرسپولیس در لیگ برتر و پیروزی در بازی دربی 85 از نقاط قوت بازیکنان است و شاید اعتصاب بازیکنان در شرایط استعفای طاهری اوضاع پرسپولیس را بهم بریزد و در ادامه لیگ سرخپوشان با بحران خود ساخته لیگ را به نوعی از دست بدهند.


پرسپولیس در 2 سال گذشته نشان داده است هرگاه مسائل حاشیه ای در این تیم زیاد شده است نتایج قابل قبول نبوده یا به نوعی رمز موفقیت این تیم در 2 فصل اخیر فوتبال ایران و آسیا همدلی و آرامش بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: