کد خبر: ۷۴۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۳
شمار خانواده‌ها و افراد بدون شناسنامه که در حاشیه شهرها و مناطق محروم بویژه سیستان و بلوچستان، روزگار می‌گذارنند کم نیستند؛ خانواده‌هایی که به رغم فقر، اما تحت پوشش کمیته امداد نیستند.
فتاح: امکان حمایت از فقرای بدون شناسنامه را نداریمبه گزارش خبرداغ،پرویز فتاح در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا امکان حمایت و ارائه خدمت به خانواده‌های فقیر بدون شناسنامه در کمیته امداد وجود دارد؟ اظهار کرد: به لحاظ قانونی نمی‌توانیم این افراد را تحت پوشش ببریم.

وی افزود: ما طبق قانون عمل می‌کنیم و قانون به ما اجازه نمی‌دهد به افرادی که شناسنامه و مدارک هویتی ندارند خدمت ارائه کنیم.

رئیس کمیته امداد در خاتمه خاطرنشان کرد: بارها اعلام کرده‌ایم اگر این کار قانونی شود حتما اینکار را خواهیم کرد ولی فعلا قابل انجام نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: