کد خبر: ۷۴۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۶
رحمانى‌فضلى در بازدید از مرز مهران:
وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت به صورت مستقیم برای این موضوع بودجه خاصی در نظر نگرفته است بلکه این مردم هستند که با امکانات و نذورات خودشان فضای مناسبی ایجاد کردند گفت: دولت در ایجاد زیر ساخت های خوب عمل کرده است.
بازگشت زائران با نظم و روان در حال انجام است/ دولت در ایجاد زیرساخت‌ها خوب عمل کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جریان بازدید از قرارگاه اربعین ناجا در مرز مهران اظهار داشت: در این نظم و‌ هماهنگی که میان همه دستگاه ها به وجود آمده بود ‌نیروی انتظامی با برنامه ریزی بسیار خوب و با ایجاد نظم و ‌کنترل هایى بار ترافیک جاده ها و تصادفات را به صورت چشمگیری کاهش داد.

وى در ادامه افزود: در حوزه صدور ویزا و خروج زائران بدون مجوز، کنترل ها و اقدامات خوبی صورت گرفت به طوری که در سال گذشته در همین ایام با تراکم جمعیتی انبوه از مردم در مناطق مرزی  مواجه بودیم که امسال چنین اتفاقی رخ نداد البته تعدادی بودند که با مدیریت خیلی خوبی که وجود داشت عودت داده شدند.

وزیر کشور تصریح کرد: تا به امروز بیش از ۱ میلیون و‌۶۰۰ هزار نفر از زائران به کشور بازگشتند و این کار به صورت جاری، روان و با نظم صورت می گیرد و گشایش هایی که در مسیر جاده ها انجام شد همگی باعث روانی ترافیک و نظم شده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه از استانداران ایلام و‌خوزستان٬ شورای تامین دو استان و مسئولین کمال تشکر و قدردانی داریم گفت: میزبان اصلی زوار٬ اصلی بر دوش مردم دو‌استان خوزستان و ایلام بود .

وی تاکید کرد: منتقل کردن بیش از ۲ میلیون و‌۶۰۰ هزار نفر از کشوری به کشور دیگر و‌تامین امنیت٬ اسکان٬ بهداشت و‌ ... کار طاقت فرسایی است که به لطف خدا و کمک همه مردم ایران انجام شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت به صورت مستقیم برای این موضوع بودجه خاصی در نظر نگرفته است بلکه این مردم هستند که با امکانات و نذورات خودشان فضای مناسبی ایجاد کردند گفت: دولت در ایجاد زیر ساخت های خوب عمل کرده همچنین‌ خدمات درمانی بسیار مناسب و ‌نیروی انتطامی نیز نظم خوبی ایجاد کردند و سایر دستگاه ها هم از جمله وزارت اطلاعات٬ وزارات راه و‌شهرسازی٬ هلال احمر و‌... تلاش کردند تا این همکاری٬ همدلی و‌همراهی دولت با ملت و دستگاه های اجرایی مثمر ثمر واقع شود.

 رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: این همکاری انشاء الله یک الگوی خوب و ‌نمونه بسیار موفق جهادی باشد در همه امور که یقینا با چنین انسجامی میتوانیم موفقیت چشم گیری داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: