کد خبر: ۷۴۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
تعداد بازدید: ۵۹۰
نام دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از سوی سایت فوتبال ترایب ژاپن در تیم منتخب ماه اکتبر قرار گرفت.
نام دو پرسپولیسی در تیم منتخب ماه آسیابه گزارش خبرداغ ، سایت «فوتبال ترایب» 11 بازیکن منتخب قاره آسیا در ماه اکتبر را معرفی کرد که در بین آنها نام بشار رسن هافبک و علی علیپور مهاجم پرسپولیس به چشم می خورد.


این سایت درباره علیپور می نویسد:

 

علیپور در دو فصل گذشته در سایه مهدی طارمی قرار داشت، اما با توجه به محرومیت این مهاجم، توانست ماه فوق العاده ای داشته باشد. چهار گل او در لیگ برتر خلیج فارس، از جمله گل پیروزی بخشش در دربی تهران مقابل استقلال، به تیم پرسپولیس کمک کرد با یک بازی کمتر بعد از پارس جم بوشهر در جای دوم قرار بگیرد. همچنین این بازیکن 21 ساله در پیروزی تیمش در جام حذفی مقابل "نفت تهران" ،نیز گلزنی کرد.

 

فوتبال ترایب درباره بشار رسن نیز نوشت؛

 

این بازیکن عراقی در تابستان به پرسپولیس پیوست و آرامش و خونسردی  او باعث شد تا در رقابت با بازیکنانی مانند محسن مسلمان نظر مساعد برنکو ایوانویچ را جلب کند. بازی خوب او در مقابل استقلال به پیروزی 1-0 پرسپولیس در دربی تهران کمک کرد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: